تعامل روابط عمومی‌های گیلان با رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی تقویت شود

باز باران خبر/ رئیس بسیج رسانه استان گیلان گفت: روابط عمومی‌ها باید سواد رسانه ای لازم را داشته باشند و در راستای امید آفرینی تعاملات خود با رسانه ها را تقویت کنند.  

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی پارسا روز شنبه در جلسه هم اندیشی رسانه و روسای روابط عمومی‌های ادارات کل گیلان که به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی در رشت برگزار شد، اظهار کرد: باید به مدیران دستگاهها نیز تکلیف شود که ارتباط آنان با خبرنگاران مطلوب تر شود تا ارتباط مناسب در حوزه اغنای افکار عمومی برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات بسیار خوبی که در حوزه رسانه‌ای انجام شده و روابط عمومی‌ها نیز اقدامات مناسبی را در انعکاس فعالیت‌ها داشتند اما هنوز به خوبی اخبار دستگاه‌ها و فعالیتهای مربوط به دولت منعکس نمی‌شود.

رئیس بسیج رسانه گیلان بیان کرد: انقلاب ما به روابط عمومی متخصص، رسانه و کاررسانه ای موثر توام با رعایت اخلاق حرفه ای نیاز دارد تا بتوانیم در جنگ رسانه ای امروز دشمن با تحلیل مناسب شرایط، اطلاع رسانی به موقع و مناسب در کنار انتقاد سازنده حضوری موثر داشته باشیم.

وی تصریح کرد : با توجه داشت که انتقادات غیرمنصفانه باعث موج‌سواری رسانه‌های معاند خواهد شد.

روابط عمومی‌ها اخبار و خوراک مناسب در اختیار رسانه قرار دهند

معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید نقط ضعف خود را برطرف و خوراک مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

محمد بینا افزود: این مجموعه ها باید هر روز اخبار را رصد کنند و اخبار و اطلاع رسانی خود را از اقدامات و عملکردها و خدمات محدود به مدیرکل دستگاه مربوطه نکنند.

وی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید نسبت به نحوه و چگونگی کار رسانه و اطلاع‌رسانی اشراف داشته و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستگاه خود داشته باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به کار سخت و حساس روابط عمومی‌ها بیان کرد: نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها بسیار مهم است انتظار است مدیران دستگاه ها به این حوزه به عنوان یکی از بخش های ضروری و مهم توجه داشته باشند.

مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی گیلان نیز در ادامه این نشست مباحثی را در خصوص فعالیتها، کمبودها و مشکلات مربوط به حوزه خود مطرح کرده وبر ضرورت حمایت بیشتر مدیران از روابط عمومی‌ها، انتقادپذیری آنها، تعامل بیشتر با خبرنگاران، اعتماد به روابط عمومی‌ها و اختصاص بودجه مناسب برای این بخش تاکید کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30890

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: