برگزاری هفتمین سالگرد شهادت سردار “جواد دوربین” اولین شهید مدافع حرم انزلی

بازباران خبر: هفتمین سالگرد شهادت سردار “جواددوربین” اولین شهید مدافع حرم انزلی در گلزار شهدای انزلی برگزار شد.
   هامون محمدی، فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: تنها اقدام جمهوری اسلامی و از خواسته‌های ملت ایران «استقلال و آزادی و پیاده کردن جمهوری اسلامی» بود و بخشی از این خواسته عمومی مردم این بود که به حق خودمان برسیم و اختیار منابع خودمان را داشته باشیم.
وی ادامه داد:  امام خمینی(ره) فرمودند دست اجانب کوتاه و هر آنچه که در اینجا وجود دارد و متعلق به کشور و برای خودمان است و کسی حق ندارد به آن دست درازی کند، مردم سوریه هم به دنبال همین بودند.
     سردار محمدی با تأکید بر اینکه بزرگترین هنر حاج قاسم در فرماندهی گرفتن تصمیمات استراتژیک بود، گفت: باید سعی کنیم نیرویی در طراز شهید سلیمانی تربیت کرده و تلاش کنیم خودمان را به این درجه برسانیم.
  وی اضافه کرد: باید قدر ملت خودمان را بدانیم بچه‌های ما در سوریه نترس بودند و شهدایی مثل دوربین و حق بین همین بچه‌های گیلان و انزلی و مدافع حرم تن به تن جنگیدند و مقابله کردند که هر کسی جرأت انجام آن را نداشت.
   گفتنی است سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین یکی از شهدایی است که در درگیری‌های خانطومان به کاروان شهدای  مدافع حرم پیوست. او از پاسداران سپاه انقلاب اسلامی بود که دی ماه سال ۸۹ از خدمت بازنشسته و ۱۷ فرودین سال ۹۵ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رهسپار سوریه شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30884

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: