جان دوباره صنایع پوشش با دستگاه های مدرن/آغاز تولید شرکت صنایع پوشش در ماه آینده

باز باران خبر/ مدیرکل صمت گیلان در بازدید از شرکت پوشش از راه اندازی این شرکت در ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری صبح امروز ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پوشش گفت: تولید آزمایشی این شرکت آغاز گردیده و با به کارگیری دستگاه های مدرن و به روز و فروش دستگاههای مستعمل و غیرقابل توجیه در ماه آینده رسما شروع به تولید می نماید.

وی در خصوص سالن ریسندگی این شرکت اظهار داشت: این خط تولید با اشتغال ۵۰ نفر شروع به کار نموده و به تدریج در ۳ ماه آینده اشتغال مستقیم آن به ۱۲۰ نفر، با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تن خواهد رسید.

دکتر پورحیدری در خصوص سالن بافندگی این شرکت افزود: این خط تولید گردباف می باشد که انواع تریکو، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه و ورزشی را تولید می کند و با اشتغال ۳۰ نفردر دوشیفت از هفته آینده شروع به فعالیت نموده و به تدریج با اضافه شدن دستگاه های جدید در چند ماه آینده اشتغال مستقیم این خطوط با افزایش به ۶۰ نفر خواهد رسید و ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود.
در این بازدید کبری مهرورز سرپرست شرکت صنایع پوشش ایران با بیان اینکه ایجاد سالن دوزندگی از برنامه‌های آینده صنایع پوشش است گفت: سالن دوزندگی به مساحت ۷۰۰ متر مربع جهت اشتغال ۱۰۰ نفر نیروی زن بی سرپرست و بدسرپرست و بانوان جویای کار برنامه ریزی شده است که در حال خرید دستگاه دوزندگی می باشیم که نیرو به تعداد ۲۰۰ نفر قابل افزایش خواهد بود و راه اندازی آن تا قبل از پایان سال برنامه ریزی شده است.
وی افزود: فروشگاه دائمی محصولات صنایع پوشش از اول اردیبهشت در ورودی شرکت ایجاد نمودیم که در آن پوشاک عرضه می گردد و با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است.
از برنامه های دیگر این شرکت ایجاد سالن رنگرزی و تکمیل می باشد ، مقدمات کار فراهم گردیده و در ۲ ماه آینده سوله آن آماده و فرآیند خرید ماشین آلات در دست اقدام می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30880

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: