حضور ۶۰ شرکت تولید کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان گیلان

باز باران خبر/ مرتضی مرادی دبیر بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت : ۶۰ شرکت تولید کننده تخصصی در نمایشگاه صنعت ساختمان گیلان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مرتضی مرادی دبیر نمایشگاه صنعت و ساختمان گیلان نمایشگاه‌ها خوشبختانه در دوره های مختلف در حال رونق گرفتن و اتفاق بهتری در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاههای مختلف رشت گفت : حضور شرکت های بومی در حدود ۳۰ درصد است و شرکت های دیگر از استان‌های اصفهان ،خراسان رضوی ،آذربایجان شرقی و غربی ،تهران ، البرز و … در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند .

مرادی اضافه کرد : یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که در تمامی زمینه های مرتبط با صنعت ساختمان غرفه دایر شده و شرکت های مربوطه حضور دارند .
دبیر این نمایشگاه اذعان داشت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته ، زین پس نمایشگاههای تخصصی به صورت کاملا خاص آن موضوع و محوریت برگزار می شود و تنوع کالا در نمایشگاه صنعت ساختمان نیز به چشم می خورد.

وی افزود : در این نمایشگاه تخصصی ، تولیدکنندگان برتر کشورتولیداتشان را در زمینه‌های مختلف نظیر سازه‌های پیش ساخته و مصالح مدرن ساختمانی، شیر آلات، تهویه مطبوع، کاشی و سرامیک، لوازم بهداشتی ساختمان، عایق‌های مدرن رطوبتی، اعلان حریق و… عرضه می‌کنند.

وی در خصوص استقبال از بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان گیلان عنوان کرد : در روز نخست و افتتاح نمایشگاه ، استقبال خوبی صورت گرفته و این امر نشان می دهد که بازدید کنندگان و مشارکت کنندگان به نوعی دوباره با فضای نمایشگاه ارتباط برقرار کرده اند و امیدواریم که اتفاقات بهتری در پیش باشد.

مرادی اظهار کرد : از نظر پوشش تبلیغاتی محیطی در سراسر استان و رشت و فضای مجازی به صورت گسترده برای برگزاری این نمایشگاه بهره گیری شد، ۶۰ شرکت غرفه دار و مشارکت کننده در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند و حامی این نمایشگاه شرکت سینا کاشی می باشد .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30796

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: