رشد و شکوفایی صنعت با برپایی نمایشگاههای توانمندی های داخلی

باز باران خبر/ معاون عمرانی استاندار گیلان گفت : برپایی نمایشگاههای توانمندی های داخلی رشد و شکوفایی شرکت های صنعتی را در پی خواهد داشت .
به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مسعود کاظمی شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان در رشت اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌ها در حوزه صنعت می‌تواند به رشد و شکوفایی تولید بیانجامد.

وی با اشاره بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت افزود: ۴۰ درصد شرکت کنندگان در این نمایشگاه صنایع و واحدهای صنعتی گیلان هستند.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به به‌روز رسانی و پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان عنوان کرد: صنعت ساختمان امروز به تکنولوژی‌های جدید مجهز شده است.

کاظمی با اشاره به اجرای طرح ملی جهش مسکن و ضرورت ایمن سازی در ساخت و سازها اضافه کرد: نگاه علمی و دانش بنیان در حوزه ساخت و سازها و صنعت ساختمان در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر حمایت ویژه از تولید داخلی افزود: برپایی نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای عرض اندام واحدهای تولیدی و صنایع برای ارتباط با بازار هدف است.

گفتنی است بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان گیلان ، از ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان  ( سالن فرش گیلان ) برای بازدید علاقمندان دایر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30793

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: