اعتراف به ۲۵ فقره سرقت

بازباران خبر: فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل مسکونی و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت در شهرستان بندرانزلی خبر داد.
سردار ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، پیشگیری از وقوع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزمی همگانی را می‌طلبد و همگان باید پلیس را در این زمینه یاری کنند.
وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی در شهرستان بندرانزلی طی هفته‌های اخیر، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های وقوع جرم، متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارق ۳۵ ساله این پرونده خبر داد و افزود: متهم سابقه‌دار این پرونده در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ارزش ۶۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی کشف شده اذعان داشت: تعداد ۵ مالخر که با این سارق همکاری داشتند نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس در بحث پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند تا فرصت ارتکاب جرم از سارقان سلب شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30778

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: