عده ای از سایت ها درصدد تخریب مجلس هستند/ضرورت توجه دستگاه های نظارتی بر رسانه ها

باز باران خبر/نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با انتقاد از عملکرد برخی رسانه ها در راستای تخریب قوه مقننه، گفت: دستگاه های نظارتی باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند و به نظارت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی روز (یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به اظهارات نیکزاد درباره شائبه دریافت حواله خودرو از سوی نمایندگان در زمان استیضاح وزیر صمت، گفت: بابت نکات ارائه شده در صحبت های نایب رئیس همه ما نمایندگان مچکریم؛ اما مگر در کشور دستگاه های نظارتی وجود ندارند؟ چرا آن ها نظارت نمی کنند؟.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه برخی سایت های وابسته به بیگانگان تشویش اذهان عمومی ایجاد کرده لذا هیات رئیسه باید جلوی آن هایی که لیست های الکی ارائه می دهند و مردم را اذیت می کنند بگیرد در واقع هیات رئیسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید با همکاری دستگاه های نظارتی به این موضوع بپردازیم زیرا برخی افراد با لجن پراکنی های خود مجلس را خراب می کنند و در اینجا صحبت از اشخاص و یا افراد خاصی نیست و در این میان فقط دشمن سوءاستفاده می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30725

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: