بزرگترین خطر تاریخ شهرداری انزلی برطرف شد



   باز باران خبر – مریم زارع:  مراسم تکریم و تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندر انزلی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه، اعضای شورای و دیگر مسوولین شهرستان انزلی برگزار شد.
   در این مراسم شهردار بندر انزلی ضمن خیرمقدم  به حاضرین و تبریک روز جهانی کارگر، روز شوراها و روز معلم و گرامیداشت این‌ ایام گفت: کارگران شهرداری با تحمل زحمت فراوان شادی و نشاط را جهت رفاه حال مردم فراهم می کنند که قدردانی از عزیزان کارگر با مادیات قابل مقایسه نیست.
 مهندس خلیلی با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره شهرداری اظهار داشت: شهرداری بندر‌انزلی در یک پروژه ۴۰۰ میلیارد‌ تومان به موفقیت رسید. وی تسریع کرد: با همراهی مسوولان ذیربط وتلاش نیروهای خدوم شهرداری بندر‌انزلی واعضای شورای اسلامی شهر توانستیم پس از ۱۵سال در پرونده بزرگ حقوقی که یکی از پیمانکاران گذشته علیه شهرداری مطرح کرده بود به موفقیت دست یابیم. 
شهردار بندر‌انزلی ادامه داد: با وجود پیچیدگی های سخت این پرونده که یکی از پیمانکاران علیه شهرداری مطرح کرده بود، پس از ۱۵ سال برای همیشه بسته شد، بدون اینکه خللی در حق و حقوق شهرداری ایجاد‌ شود.
 مهدی خلیلی افزود: با همراهی و همدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بندر‌ انزلی وجود دارد توانستیم به این مهم دست یابیم. وی از همه مسوولانی که در موفقیت این پرونده شهرداری راهمراهی کردند تقدیر نمود.
    رییس شورای شهر انزلی نیز در ادامه این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و نکوداشت روز جهانی کارگر، روز شوراها و روز معلم گفت: کارگران به خصوص کارگران شهرداری بازوان توانمند جامعه هستند، چرا که زحمات شبانه‌روزی کارگران شهرداری خدمات ارزنده‌ای را برای مردم شهر به دنبال دارد. 
 جعفری در راستای مراسم تکریم و تجلیل کارگران افزود: اعضای شورای اسلامی شهر بندر‌ انزلی از حقوق به حق کارگران دفاع نموده و همچنین می نماید تا این قشر زحمت کش جامعه شهرداری با روحیه و خاطری آسوده به ارائه خدمات شهری بپردازند.
  رییس شورای شهر انزلی همچنین به مسکن کارگران اشاره و خاطر نشان کرد: شهرداری انزلی با اختیار داشتن زمین موجود می تواند شرایط خانه دار شدن کارگران شهرداری را فراهم نماید؛ ضمن اینکه مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر بندر‌انزلی نیز آمادگی لازم در این زمینه را دارد.
   وی همچنین به پروژه های شهری اشاره و اظهار داشت: با نشاط و همدلی که بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری وجود دارد، امیدواریم بیش از پیش شاهد گسترش خدمات وایجاد شور و نشاط برای مردم که ولی نعمتان ما هستند باشیم.
  گفتنی است در‌ پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرداری‌ بندر‌انزلی و اعضای شورای اسلامی شهر‌ به‌ صورت نمادین‌ با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.
گزارش : مریم زارع

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30702

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: