رحیم شوقی شهردار جدید رشت معارفه شد

باز باران خبر/رحیم شوقی شهردار جدید رشت ، با حضور استاندار گیلان، مسئولان استانی ، شهرستانی ، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و اصحاب رسانه گیلان در تالار مرکزی رشت معارفه شد.

در مراسم معارفه رحیم شوقی شهردار جدید رشت و تودیع یوسف یزدانی سرپرست شهرداری روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور استاندار گیلان، مسئولان استانی، شهرستانی، اعضای شورای اسلامی، نمایندگان مجلس، مدیران مناطق شهری رشت، نیروی انتظامی، سپاه قدس گیلان، نماینده دفتر امام جمعه رشت، مسئولانی از دیگر شهرهای استان، جمعی از پرسنل و معاونت‌های شهرداری رشت، برخی ادارات خدمات رسان شهری و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گزارشی از عملکرد چندماهه خود ارائه داد.

 استاندار گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حدود دو سال از عمر شورای رشت سپری می شود اظهار کرد: امیدواریم شاهد ثبات مدیریتی در جایگاه شهردار رشت باشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز با قدر دانی از عملکرد یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در طول پنج ماه سرپرستی گفت :
در دوران سرپرستی اقدامات خوبی در بخش های مختلف ماموریتی شهرداری بالاخص پسماند ( افزایش ظرفیت کودالی و بهسازی سراوان) با حمایت های استاندار گیلان انجام شد و با اقتدار خلا عدم حضور شهردار را پوشش دادند و برای رحیم شوقی نیز در ادامه خدمتگزاری در جایگاه شهردار رشت آرزوی موفقیت داریم.
با بیان اینکه با تلاش های انجام شده اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری رشت رقم خورد افزود: رفع مشکل گوهر رود و زرجوب آرزوی دیرینه مردمان رشت است و برای رفع مشکلات پسماند تصفیه خانه در رشت اقدامات خوبی انجام شده است که باید تداوم داشته باشد.

محمد رضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه پیرامون رفع مشکلات ترافیک رشت آماده همراهی هستیم تصریح کرد: مجمع نمایندگان گیلان تمام تلاش خود را به منظور رفع مشکلات این حوزه به کار می گیرند و ان شاا بتوانیم این دغدغه را برطرف کنیم.

جبار کوچکی نژاد نیز با بیان اینکه در بودجه شهرداری منابع مالی و انسانی مهم است افزود: شهرداری بیش از حد حجیم و بزرگ شده است و این یک مشکل است و از شهردار رشت انتظار داریم روند ورودی ها را ببندد.
یکی دیگر از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، علی آقا زاده با بیان اینکه شهر یک موجود زنده است افزود: مدیریت کردن یک موجود زنده و هم شکل کردن آن با مشکلاتی مواجه است و شهر رشت از فقدان مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد و چهل سال بار عقب ماندگی پسماند به گردن این دوره افتاد و این در حالی است که باید به گونه ای برنامه ریزی می شد که برای آینده نیز برنامه ریزی می کردند و رفع خرابه های چهل ساله را قطعا نباید از یک تیم چهار ساله انتظار داشته باشیم.
شهردار منتخب رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام تلاشم را برای رفع مشکلات رشت به کار می گیرم اظهار کرد: تمام تلاشم را به کار می گیرم که شرمنده شهر و همشهریان عزیز رشت نشوم و با برنامه های تدوین شده امیدوارم در رفع دغدغه های مختلف رشت از جمله ترافیک گام بردارم .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30695

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: