برگزاری همایش راهکارهای موفقیت در استخدام و کاریابی در تالار حمکت دانشگاه گیلان


باز باران خبر/ هدیه تندکار مدیر«موسسه کاریابی و مشاوره شغلی تندکار» با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دارای دکتری مدیریت منابع انسانی، نویسنده کتاب «برند سازی، سرمایه گذاری نامرئی»، استاد دانشگاه و مشاور مدیریت گفت:
موسسه کاریابی تندکار در مرداد ماه ۱۳۹۵ تاسیس شد. و با استفاده از جدیدترین روش های علمی مشاوره، ابزارهای کاربردی، نرم افزارها و راهنمایی اساتید دانشگاه، مراکز آموزش فنی و حرفه ای و مدیران باتجربه استان تلاش می نماید تا نقش موثری در حوزه بازار کار در استان گیلان داشته باشد.

وی افزود، انتخاب رشته دانشگاهی براساس فرصت‌های شغلی، یکی از مهم‌ترین عواملی است که برای داشتن شغل موفق بسیار مهم است.

به همین منظور همایش راهکارهای موفقیت در استخدام و کاریابی در روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت۱۴۰۲ از ساعت ۱۰/۳۰الی ۱۳/۳۰ در تالار حمکت دانشگاه گیلان با حضور دکتر محسن یوسفی پارسا و دکترهدیه تندکاربرگزار می شود که ورود برای عموم و دانشجویان رایگان است.

وی همچنین در مورد بررسی وضعیت بازار کار برای دانشجویان در حین تحصیل و بعداز فارغ‌التحصیل شدن گفت:
برخی از رشته‌های دانشگاهی وابستگی‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال، رشته مهندسی کامپیوتر می‌تواند در حوزه برنامه‌نویسی، مدیریت شبکه، توسعه نرم‌افزار و … منجر شود. لذا، این همایش به دانشجویان کمک می کند تا یک رشته دانشگاهی با فرصت شغلی خوب انتخاب کنند. بدون توجه به نیاز بازار کار می شود وضعیتی که الان مشاهده می کنید.
انبوهی از فارغ‌التحصیلان بیکار که آینده شغلی برای خودشان متصور نشده بودند.
وی افزود موسسه تندکار در سال ۱۴۰۰موفق شد در کشور رمانی شرکت مشاوره‌ای تندکار به ثبت برساند .
رومانی یکی از کشورهای اروپایی است که از لحاظ اقتصادهای در حال رشد است.
یکی از روش های مهاجرتی که متقاضیان ایرانی برای اخذ اقامت رومانی انتخاب می‌کنند، دریافت ویزای کاری است. این روش بیش از هشت ماه تا دو سال هم زمان می برد.
لذا هر متقاضی پس از بررسی شرایط ویزای کار در رومانی، باید به دنبال شغلی مناسب با مهارت خود و مسلط به زبان انگلیسی باشد. کسی که مهارت و زبان بلد نباشد در کشور رمانی موفق نمی شود بنابراین وقت و هزینه خود را بیهوده هدر می دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30633

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: