جمع‌آوری و دستگیری ۱۹۹ معتاد متجاهر و سوداگر مرگ در رودسر

بلز باران خبر: فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر، جمع‌آوری و دستگیر شدند.
سرهنگ جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه بلای خانمانسوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهارداشت: پلیس در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
وی اظهار داشت: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به جمع‌آوری ۱۱۹ معتاد متجاهر و دستگیری ۸۰ قاچاقچی و ‌فروشنده مواد مخدر در این مدت و تحویل آنها به مرجع قضائی، افزود: از این افراد ۲ کیلو و ۱۸ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، شیشه و هروئین کشف شده است.
وی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30367

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: