دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی حمیدیان رشت


  باز باران خبر: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی که با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد باعث اخلال در نظم عمومی در منطقه حمیدیان رشت شده بودند، خبر داد. 
سردار “حسین حسن‎پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.
وی  افزود: در پی نزاع دسته‌جمعی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه حمیدیان شهرستان رشت و نارضایتی شدید شهروندان در این خصوص، پیگیری مضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات فنی و با اشرافیت اطلاعاتی ۱۱ نفر از عاملان این درگیری را شناسایی و آنها را دستگیر کردند، اضافه کرد: از این افراد ۲ قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان علت درگیری را قدرت‌نمایی عنوان کردند، اذعان داشت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند. 
  حسن‌پور در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.
 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30364

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: