انتشار هدیه نوروزی گروه دانش بنیان کاشف برای علاقمندان حوزه کسب و کار

باز باران خبر/در آستانه فرارسیدن سال نو و آغاز سال ۱۴۰۲ خلاصه ۵۰ کتاب مفید و ارزشمند در زمینه مدیریت و روانشناسی، توسط گروه دانش بنیان کاشف در قالب یک مجموعه الکترونیکی منتشر شد.


مدیر عامل گروه دانش بنیان کاشف با اعلام این خبر افزود: آنچه تدوین شده با هدف آشنایی مخاطبان با خلاصه مباحث مهم مطرح شده در هر کتاب می باشد و مقدمه‌ای برای مطالعه کامل کتابهای مذکور است.
دکتر روهام قلیچی تصریح کرد: این کتابها عمدتاً در زمینه مباحث مدیریتی، تجاری، روانشناسی، اصول و فنون مذاکره، بازاریابی و فروش، برنامه ریزی، موفقیت در کسب و کار، تبلیغات، امور مالی، غلبه بر چالش های کسب و کار و ارتقای کیفیت کار و زندگی می باشد.
وی همچنین گفت: کتاب های انتخاب شده بعضا توسط انتشارات و با ترجمه مترجمان مختلف منتشر شده و درج عنوان جلد یک کتاب در این فایل، به معنی و مفهوم تایید آن مترجم و یا ناشر اثر نیست و مخاطبان محترم می‌توانند با انجام تحقیق لازم بهترین ترجمه و ناشر را در زمینه هر کتاب انتخاب نمایند.
وی ابراز امیدواری نمود مجموعه حاضر مورد توجه مدیران و علاقمندان قرار گرفته و مفید فایده واقع گردد.
دکتر قلیچی در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به مطالعه این مجموعه، می توانند از طریق لینک
زیر و ورود به صفحه مطلب مربوطه در سایت گروه دانش بنیان کاشف، فایل مجموعه را که لینک آن در انتهای مطلب درج شده، دانلود نمایند:

https://www.kbtg.org

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30008

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: