برگزاری تمرینات فنی و تخصصی کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو گیلان در لاهیجان

   باز باران خبر – سرویس ورزشی: تمرینات فنی و تخصصی کاراته کاهای   هایاشی ها شیتوریو گیلان به میزبانی لاهیجان برگزار شد.
 تمرین مشترک هایاشی کاران استان گیلان با تدریس دبیر کاراته هایاشی ها شیتوریو کشور استاد عبدالله میلانچی و به میزبانی هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان روزجمعه ۲۶ اسفند ماه برگزار شد. 
  در این تمرین سه ساعته که با هدف بالا بردن سطح فنی کاراته کاها برگزار گردید، استاد عبدالله میلانچی به بیان مطالب علمی و تکنیک های نوین کاراته پرداخت.
   بنابر این گزارش در این دوره از تمرینات ۵۰ مربی، داور و کاراته کا شرکت داشتند که سطح فنی خود را افزایش دادند. در این کلاس اساتید کاراته  اسماعیل حامدی، بهمن همتی، سیدرضامیرحسینی، مجید علیجانی، حسین دشتی، بهروز مقدس نژاد، مهدی پورشیخ، مهران ابوعطا، سعیدمحسنی، امیرحسین حیدری، علی رضا اصغرزاده، امیرفرحمند، مهرداد آقاجانی، جواد آستانه ای و همچنین دو داور آسیایی کاراته گیلان بنام های محمدرضا کمالی و حمیدرضاگیلچینی دراین دوره از تمرینات حضور داشتند.
  گفتنی است در پایان تمرینات استاد عبدالله میلانچی ضمن تقدیر از مربیان و کاراته کاها اظهار داشت: مربیان و داوران سبک در گیلان، ورزشکارانی فنی و تخصصی بوده و عاشق این رشته ورزشی هستند و هیچگاه به دنبال مسائل حاشیه ای در ورزش نیستند.
 وی افزود: امیدواریم مسئولین ورزش و جوانان و هیات کاراته استان گیلان به مسائل تخصصی کاراته بپردازند و در گسترش این رشته ورزشی تلاش کنند.     در ادامه سیدرضا میرحسینی دبیر اجرایی کاراته هایاشی ها شیتوریو گیلان تیز به نمایندگی از مربیان کاراته با اهداء هدایایی از زحمات استاد عبدالله میلانچی تقدیر و تشکر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: