آرش مال بزرگترین گروه انبوه ساز گیلان برای اشتغالزایی

باز باران خبر/آرش مال در تلاش است در سال ۱۴۰۲، به یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های انبوه ساز برای اشتغالزایی در گیلان و ایران تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش و هلدینگ آرش ،  آرش تقی پور دهکاء، در افتتاحیه مجموعه سرپوشیده بازی کودک که روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ در جمع اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد : مجتمع تجاری و فرهنگی آرش در سال ۹۷ اخذ مجوز و کلنگ زنی آن شروع شد توانست با احداث اولین پردیس سینمایی مبله،۶۹غرفه پوشاک با اشتغال ۲۰۰نفر مستقیم در اشتغالزایی قدم بردارد.

وی افزود البته برای خانواده آرش مال با سختی های همراه بود، اما امید و دعای مادر باعث شد این گروه جوان با اتکا به دانش و تخصص بومی این پروژه را به اتمام برساند و این تازه شروع ماجراهای بزرگ خانواده آرش مال است!

مجتمع آرش مال فرصتی بی نظیر برای سرمایه‌ گذاری میان مدت و بلند مدت با سرعت بالای رشد ارزش سرمایه‌گذاری است.

گروه آرش مال در سال ۱۳۹۴ نزد سازمان منطقه آزاد انزلی با عنوان هلدینگ انبوه ساز ثبت گردیده است ؛ همچنین ایشان عنوان کردند: «قصد داریم در ایام سال نو به مدت یک هفته جنگ شبانه با کمدین مطرح گیلانی در پردیس سینمایی برگزار کنیم.

وی افزود، خانواده آرش مال تصمیم دارد قدم مهمی در تولید اشتغال پایدار در گیلان بردارد و در اولین قدم ما کسانی را جذب کردیم که امید به زندگی شان خیلی خیلی پایین بود.

در ادامه برنامه امین تقی پور دهکاء از سختی و مشقت روزهای کاری پروژه گفت و از مادر به عنوان چراغ راه هدایت نام برد و از امید های مادرانه که در دوران تحریم و ویروس منحوس کرونا به برادران تقی پور می داد.

وی افزود ویژگی‌های معماری مجتمع تجاری، تفریحی و فرهنگی آرش که معماری مدرن، به روز و همخوان با فضا و ویژگی‌های اقلیمی؛ که همه از کارهای مهندسان نخبه گیلانی است.

همچنین از روستای چونچنان و مردم مهربانش تا کاروان زیارتی امام رضا گفت. و در پایان فیلمی هم از روند تکمیل پروژه به نمایش گذاشته شد.

گروه آرش مال در سال جدید خنده های زیادی را روی لبان کودکان و مسافران سرزمین شکوفه های باران نقش خواهند بست.

شما را به دیدن مجتمع فرهنگی و تفریحی آرش دعوت می کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29972

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: