نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای




به گزارش باز باران خبر، سردار عزیزالله ملکی  پیش ازظهر روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه‌  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد:  امسال حجم ماموریت های نیروی انتظامی بالا بود، اما با تعامل دستگاه های امنیتی و روشنگری رسانه ها از این مسیر سخت گذر کردیم و امنیت به جامعه ما بازگشت.
فرمانده انتظامی گیلان گفت:
برای امنیت چهارشنبه آخر سال  حدود یک ماه پیش، کار کشف مواد محترقه را آغاز کردیم، زیرا هرچیزی که امنیت عمومی مردم و جامعه را به خطر بیاندازد خط قرمز پلیس است و حتماََ با آن برخورد قاطع خواهد شد.
وی افزود: با برنامه های محله محور برخورد نمی شود، اما در صورت هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت برای مردم، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی لازم صورت می گیرد.
فرمانده انتظامی گیلان ضمن هشدار به خانواده ها در مورد چهارشنبه آخر سال تاکید کرد : امیدواریم خانواده‌ها با نظارت فرزندان خود پلیس را در نظم بخشی و کاهش خطرات احتمالی برخی هنجارشکنان کمک کنند.
وی با اشاره به رتبه ۱۴ گیلان در کشفیات سرقت، عنوان کرد: شاهد افزایش چهار درصدی سرقت ها هستیم؛ البته سرقت ها عمدتا خرد بوده و ناشی از مشکلات اقتصادی است، اما در سرقت های مهم کاهش هفت درصدی داریم.
سردار عزیزالله ملکی افزود : با تدابیر  انجام شده برای بهبود کیفیت کار پلیس در سال پیش رو با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای، در تلاشیم تا آسایش و رفاه را برای هم استانی‌های عزیز و مهمانان ارجمند به ارمغان آوریم.










در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29889

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: