شهرداری با تمام توان در اجرای اقدامات فرهنگی و استقرار نمادها و المان های نوروزی تلاش می کند

    بازباران خبر – سرویس گزارش: اعضای شورای شهر املش با انتخاب دکتر آریامنش گام مهمی برای توسعه و عمران شهری برداشتند و خوشبختانه با حضور این شهردار توانمند کارهای عمرانی و فرهنگی شهرداری املش روی غلتک افتاده و هم اکنون پروژه های خوبی در دست اجرا می باشد که از مهمترین آنها می توان به پروژه بزرگ کمربندی آیت الله طالقانی از چهار راه تابستان نشین تا چهار راه کیازنیک که عملیات اجرایی آن آغاز شده و ان‌شاالله با برنامه ریزی اعضای شورا و همکاری پیمانکار پروژه به زودی به اتمام خواهد رسید.

   در همین ارتباط شهردار املش گفت: از دیگر فعالیت های عمرانی و فرهنگی می توان به شن ریزی و تسطیح کوچه های کیان و پشت بیمارستان، کاشت گل های فصلی و تزیین  و گل آرایی میدان چای، موزاییک فرش پیاده روی ضلع شمالی بلوار شهید سلیمانی ، رنگ آمیزی تیرهای چراغ برق بلوار میرزا حبیب الله املشی در ورودی شهر، لکه گیری آسفالت مناطق مختلف شهری، پایان عملیات نصب چراغ های ال ای  دی پر نور در بلوار آزادگان، ساماندهی بازار هفتگی، رنگ آمیزی ایستگاه تاکسی های  سطح شهر ، شن ریزی و تسطیح اتکا و معصومیه۲، مراحل پایانی عملیات لوله گذاری هدایت آب های سطحی در کوچه پاییزان شیخ علی محله، نصب تابلو تقاطع سردار شهید حسین تختی املشی، رفع آبگرفتگی معابر شهری و… اشاره کرد.

  دکتر آریا منش در ادامه به ضرورت اجرای کارهای فرهنگی به ویژه در ایام نوروز گفت: شهرداری با تمام توان در اجرای اقدامات فرهنگی از جمله برپایی غرفه های فرهنگی استقرار نمادها و المان های نوروزی تلاش می کند.

   وی همچنین به پرداخت عیدی کارکنان مجموعه شهرداری پیش از موعد اشاره کرد و اظهار داشت: عیدی پرسنل و کارکنان  را پرداخت کردیم که این موضوع موجب دلگرمی پرسنل برای ادامه کار و رضایت شهروندان را در بر خواهد داشت.

   شهردار املش در خاتمه از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری و مردم فهمیم شهر املش که با صبر و حوصله فراوان در به ثمر رسیدن پروژه ها همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد .

   گفتنی است امام جمعه شهرستان املش در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز اقدامات شهردار املش را شایسته تقدیر دانست و ضمن قدردانی از تلاش های وی و مجموعه شهرداری املش گفت: سرعت بخشی به پروژه های شهرداری موجب رضایت شهروندان و توسعه و تحول شهر می گردد.

     گزارش: سحر مسافر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: