حضور خودرو سازان برتر در نمایشگاه بین المللی رشت


باز باران خبر/ فردا نمایشگاه تخصصی بین المللی خودرو با حضور خودروسازان برتر کشور در رشت افتتاح خواهد شد.
مدیر امور نمایشگاهی شرکت ایدرو، با بیان اینکه صنعت خودرو از صنایع مهم کشور است، اظهار کرد: امیدواریم در جهت ارتقای صنعت خودرو سازی، از ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد استفاده بهینه شود.
علی منصوریان افزود: در نمایشگاه تخصصی خودرو در گیلان که فردا افتتاح می شود، ۱۱ گروه صنعتی بزرگ حضور خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نمایندگانی از استان های فارس، تهران و کرمان و… حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را در بخش تولید خودرو در معرض نمایش خواهند گذاشت.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه تخصصی خودرو در گیلان برآنیم تا تولیدکنندگان ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان داشته باشند.
مجری نمایشگاه تخصصی خودرو در گیلان همچنین گفت: ارتقای کیفیت خودروها با شنیدن نظرات مردمی بسیار تاثیر گذار خواهد بود و قطعا خواهیم توانست ارزش آفرینی بیشتری داشته باشیم و روند مثبتی را در زندگی مردم با تولید خودروهای بهتر ایجاد کنیم.
منصوریان افزود: این نمایشگاه ۴ روزه از فردا چهارم اسفند، آغاز به کار خواهد کرد و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان از ساعت ۱۴ الی ۲۰ آماده خدمات رسانی به بازدیدکنندگان است و در آن علاقمندان با برترین خودروسازان کشور آشناتر خواهند شد.
خاطر نشان می سازد، نمایشگاه تخصصی خودرو در رشت که فردا آغاز به کار خواهد نمود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمایشگاه های تخصصی خودروی کشور می باشد و صنایع شاخصی همچون گروه خودروسازی شایان دیزل، گروه خودرو سازی بهمن،گروه تولیدی کروز، گروه خودرو سازی زامیاد، ایران کاوه سایپا،
شرکت سایپا دیزل، شرکت خدمات فنی رنا، شرکت سایپا یدک، گروه تولیدی طیف سایپا و
کارگزاری بیمه سایپا در این رویداد تجاری حضور خواهند داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29591

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: