وظیفه سنگین مسئولان برای رفع دغدغه های مردم !

 یادداشت / کریم خورسندی مژدهی

  این سال ها انگار مسئولان به وظایف خود نسبت به مردم و به عبارتی ولی نعمتان خود به درستی عمل نمی کنند و بی خیال از نظارت های سیستماتیک اداری حتی خدا را هم ناظر بر اعمال و رفتار خود نمی بینند!  واقعا بی تفاوتی نسبت به اوضاع جامعه و مردم در شرایط فعلی و این روزهای سخت و نفس گیر اقتصادی که تا حدود زیادی هم به تحریم ها ارتباط دارد، خیانت است! مردمی که همواره پشتیبان  نظام و کشور هستند و این را طی ۴۳ سال اخیر به خوبی نشان داده اند؛ همان مردمی که در حال حاضر هزار و یک جور مشکل بر اثر ضعف مدیریتی و بی توجهی مدیران برایشان ایجاد شده، مردم همیشه در صحنه  ای هستند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به خوبی در صحنه حاضر بودند!

 آقایان روسا، مدیران، نمایندگان و افرادی که در این کشور پست و مقام دارید، شما وظیفه دارید مردم را تحویل بگیرید و مشکلات آنها را خوب گوش کنید و خواسته های به حقشان را برطرف نمایید!

این مردم عمر، جان و مال خود را فدای کشور کرده اند و شما مسئولان و متولیان امر باید با رسیدگی به مطالباتشان به آنها شخصیت اجتماعی بدهید و همه این یعنی اینکه آنها باور کنند که مسئولان به فکرشان هستند.

آقایان مسئول تصمیم درست و مناسب را باید سر وقت و به موقع بگیرید، چرا که در غیر اینصورت اگر تصمیم شما با مرور زمان همراه شود دیگر آن اثر و کارآیی لازم را ندارد و شاید هم عمر برخی ها کفاف ندهد تا بهره تصمیم حتی دیرهنگام شما را ببرند؛ پس لطفا به خود آیید و در راه رضای خدا و خلق خدا در صدد رفع مشکلات جامعه و مردمی که در بطن آن دست و پا می زنند، اقدام عاجل، زودهنگام و مناسبی انجام دهید!

 مسئولان محترم باور کنید حضور و ایستادگی مردم در مقابل هجمه های بیرونی و تحمیلی به این معنا نیست که آنها به وضع موجود قانع هستند و انتقادی ندارند؛ بلکه مردم با حب میهن پرستی و اعتقادات قلبی خود این آب و خاک را دوست دارند و در صحنه هایی که مقابل دشمنان می ایستند مبین این قضیه و حامل این پیام است: آنجایی که ما باید حاضر باشیم، هستیم! ولی مسئولان هم باید به وظایف خود نسبت به ما به درستی عمل کنند. همین!

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29560

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: