این ملت شکست ناپذیر است

باز باران خبر/یادداشت/سیدعبدالباقی اسحاقی

انسان موجودی متفکر است که اندیشه و رفتارش مدام در حال تغییر بوده و به همین دلیل از افراد و محیط های اجتماعی پیرامون خویش تأثیر می پذیرد و از سوی دیگر بر آن ها تأثیر می گذارد. اما اگر قرار باشد که شخصی فقط تحت تأثیر این و آن باشد و بدون چون و چرا و چشم بسته، هر آنچه که به او القاء می شود را قبول کند، دیگر چیزی از هویت و اصالت وی باقی نمی ماند.
امروزه ثابت شده که بحث جهانی شدن که توسط مستکبرین با رنگ و لعاب زیبا و الفاظ جالب و گیرا، توسط دانشگاه ها، اندیشمندان و رسانه های غربی به خورد مردم دنیا داده می شود، بدون تردید موجب زوال فرهنگ ها و خرده فرهنگ و حتی زبان های بومی و اقلیمی شده و هویت ملت ها را به سوی پرتگاه نابودی برده و می برد.
در کشور ما ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای در زمره نخستین متفکرینی بودند که موضوع استحاله تدریجی در فرهنگ سازی جهانی را مورد توجه قرار داده و در سخنرانی های خود به مناسبت های مختلف نسبت به وقوع این امر هشدار داده و دولت ها را وادار کردند که در برابر این مسئله مهم ـ مانند سند ۲۰۳۰ ـ هشیارانه موضع گرفته و حالت تسلیم شدن نداشته باشند.
جریان جهانی سازی با ظاهر فریبنده و باطن تبهکارانه به دنبال از بین بردن ملت ها و اقوام گوناگون در سراسر جهان است تا دیگر کسی یارای مخالفت با سیاست های استکبار جهانی را نداشته و در یک پروسه زمانی مشخص آنان بتوانند ادیان الهی، تربیت معنوی، روحیه انسانی و رفتارهای شایسته را از بین برده و مردم را به سوی جهالت مدرن، شیطان پرستی و تقویت صاحبان زر و زور و اطاعت بدون پرسشگری سوق دهند.
به لطف الهی ملت بزرگ ایران طی چهل و چهار سال گذشته، توانست به سبب پیروی از رهبری زیرکانه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بسیاری از سیاست های زیان آور غربی ـ از جمله جهانی سازی ـ را ناکام بگذارد و پله های ترقی را یکی پس از دیگری بپیماید و در خیلی از امور (که قبل از پیروزی انقلاب، دست نیافتنی به نظر می آمد ) به قله های پیشرفت علمی و تکنولوژی دست یابد.
اغتشاشاتی که در چند ماه گذشته در کشور ما روی داد از دیدگاه ناظرین آگاه و منصف، عقده گشایی دولت آمریکا و دولت های غربی در برابر موفقیت های پی درپی جوانان دانشمند و متعهد ایرانی بود که اکنون در موارد فراوانی از احتیاج به آن ها بی نیاز شده اند.
روز بیست و دوم بهمن امسال بار دیگر ملت شریف ایران به میدان آمد و برای چهل و چهارمین بار قدرت، انسجام و اتحاد ملی خود را به رخ جهان کشید و این پیام مهم را برای آنان ارسال کرد که «ما توانستیم روی پای خود بایستیم و این تازه اول کار است».
ملت ایران در ۲۲ بهمن به خودفروختگان داخلی در هر سطح، مقام و جایگاهی هشدار داد که ما شما را اصلا نمی بینیم و به هیاهوی چند روزه ای که به دستور اربابان خویش به راه انداخته اید، وقعی نمی نهیم و به راه خود می رویم.
به راستی که این ملت مقاوم با رهبر و امام هوشیارش، جانبازی های شهیدانش، همت والای جوانانش و شجاعت بی نظیر مردمانش، شایسته آن است که در نوع خود، برترین باشد و تحقق این آرزو در زمانی نه چندان دور تبدیل به واقعیت خواهد شد.
این ملت برای چهل و چهارمین بار به مردم دنیا نشان داد که شکست ناپذیر است و تا به اهداف والای خود نرسد، دست از تلاش و کوشش نخواهد کشید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29423

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: