دشمنان جمهوری اسلامی پاسخ خود را روز ۲۲ بهمن خواهند گرفت‌

باز باران خبر/یادداشت/ حمیدرضا امام پناهی / پیروزی های پیاپی ایران استوار در مبارزات علیه طاغوت، دفاع قهرمانانه ۸ ساله، نبرد اقتصادی، هجوم فرهنگی و جنگ رسانه‌ای در مقابله با جهان سلطه و بر هم زدن نظم استعماری غرب در منطقه مهم ترین و ماندگارترین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی بوده است.

ما با الگوگیری از سفیران نهضت کربلا، امروز نیازمند کسانی هستیم که با بررسی علل وقوع انقلاب، مقایسه دوران پیش و پس از استقرار جمهوری اسلامی و عزتی که پس از پیروزی این قیام برای امت اسلامی  حاصل گشته؛ دستاوردهای ۴۴ ساله نظام مقدس اسلامی را آنطور که هست منعکس نمایند.

به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان امروز از ژاندارم ۴۴ سال پیش محافظ منافع غرب به ایرانی مدافع منافع ملی و اثرگذار در روابط بین‌المللی و منطقه‌ای بدل شده که از مهمترین و ماندگارترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و در عین حال دردناک ترین آنها برای غرب، برهم زدن نظم استعماری جهان سلطه در منطقه و فراهم آوردن زمینه خروج خفت بار و دائمی آن از خاورمیانه می‌باشد.

براین اساس تهیه و انتشار مطالب گزینشی، بزرگنمایی کمبودها و حذف دستاوردهای درخشان فرزندان ایران اسلامی در حوزه های گوناگون از سوی مافیای رسانه ای غرب که خود این کشورها با مشکلات بسیار بیشتر و بزرگتری در درون مرزهای خود مواجه اند و دستاوردهای جمهوری اسلامی در زمینه رفع کمبودها و رساندن امکانات به دورترین نقاط جمعیتی کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته در دنیا بی‌نظیر می‌باشد؛ حائز اهمیت است.

ضمن اینکه برغم تمام دشمنی ها و تحریم‌های ظالمانه، شاهدیم که فرزندان ملت ایران هر روز گامی رو به جلو در راه توسعه میهن برمی‌دارند و در دهه فجر امسال تنها در بخش مرکزی شهرستان رشت، حدود ۶۴ میلیارد تومان طرح های مختلف افتتاح و تقدیم مردم فرهنگ دوست و استوار رشت خواهد شد.

تلاش‌های ناکام ۴۴ ساله استعمار در به زانو درآوردن نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و دشمنان انقلاب یکپارچگی ایران، پاسخ ملت مسلمان، استوار و پر افتخار‌مان را با حضور همیشگی و پرشور مردم در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن ماه دریافت خواهند کرد.

ایران استوار در حوادث دشمن ساز اخیر، بخوبی میزان اقتدار و حمایت مردمی از خود را به نمایش گذارد و یکبار دیگر ثابت نمود افکار پوچ عده ای متوهم و پترو دلارهای گاوهای شیرده، توان ایجاد کوچکترین خللی در امنیت و حرکت توسعه ای کشورمان را ندارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29354

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: