دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری رضوانشهر با امام جمعه این شهرستان

باز باران خبر- مریم زارع درخشان: در نخستین روز از دهه مبارک فجر فرماندار و اعضای شورای اداری رضوانشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر رضوانشهر، همزمان با آغاز چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(قدس سره)، ولایت و رهبری، مهندس سید نادر صفوی میرمحله به اتفاق اعضای شورای اداری رضوانشهر در راستای بیعت با ولایت در دفتر امام جمعه این شهرستان حضور یافتند.
در این دیدار صفوی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری امام جمعه شهرستان گفت: این دیدار تجدید بعیت با نماینده ولایت فقیه در شهرستان در سایه پیروی از امر رهبری است.
وی بیان داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاورد های انقلابی اسلامی است، لذا همه مدیران ضمن حضور در برنامه های دهه فجر، اهتمام جدی در آیین های ایام الله دهه مبارک فجر داشته باشند.
در این دیدار امام جمعه رضوانشهر نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، یاد و خاطر و تلاش امام راحل و شهدای انقلاب برای پیروزی این نظام زنده نگهداشته می شود.
حجت الاسلام محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر با قدردانی از تلاش مدیران در امر خدمات رسانی به مردم بر ضرورت ترویج ارزش های امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
گفتنی است فرماندار رضوانشهر در ادامه برنامه های دهه فجر به اتفاق امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان و مسئولین بخش پره سر با حضور در دفتر امام جمعه بخش با حجت الاسلام یگانه دیدار کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29220

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: