برگزاری تمرینات مشترک کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو گیلان در لاهیجان

 

    بازباران خبر – سرویس ورزشی: تمرینات مشترک کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو گیلان در لاهیجان برگزار شد.

   بنابر این گزارش روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه تمرین مشترک کاراته کاهای باشگاه نوری زاده رشت، باشگاه صالحین و باشگاه نیرو لاهیجان  با مدرسی استاد عبدالله میلانچی و به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

   در این دوره از تمرینات که با هدف بالا بردن سطح فنی کاراته کاها برگزار شد،  استاد میلانچی ، دبیر سبک کاراته هایاشی ها شیتوریو ایران به بیان مطالب فنی و علمی تکنیک های نوین و فنی کاراته پرداخت. 

 گفتنی است در این دوره ۳ ساعته که بصورت رایگان برگزار گردید حدود ۵۰ مربی، پیشکسوت و کاراته کا شرکت نموده و سطح فنی خود را افزایش دادند.

  شایان ذکر است در پایان این دوره احکام کمربند ۲۰ کاراته کا ازکمربند قهوه ای تا کمربند سیاه دان۵ که در تابستان ۱۴۰۱ در آزمون مربوطه قبول شده بودند طی مراسمی با دستان پرمهر استاد عبدالله میلانچی به افراد اهداء گردید و در انتهای برنامه استاد سید رضا میرحسینی، دبیر اجرایی سبک یاد و خاطرات مرحوم استاد حسین میربلوکی ثابت را گرامی داشته و یادآوری کرد: استاد میربلوکی در طول دوران ورزشی خود زحمات زیادی برای گسترش این رشته ورزشی در شهر لاهیجان کشیده و شاگردان زیادی را پرورش دادند. 

 وی افزود: استاد میربلوکی اسطوره تاریخی ورزش کاراته شهر لاهیجان بوده و هیچگاه از یاد مردم  و خصوصا ورزشکاران این شهر نخواهد نرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29217

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: