برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی گیلان درخمام

باز باران خبر – سرویس ورزشی: به مناسبت دهه مبارک فجر  مسابقات نجات غریق قهرمانی گیلان به میزبانی خمام در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت، مسابقات نجات غریق قهرمانی استان گیلان که به مناسبت دهه مبارک فجر طی دو روز در شهر خمام جریان داشت در خاتمه نفرات برتر خود را شناخت.

 در این دوره از مسابقات که بخش بانوان روز  یکشنبه ۹ بهمن در استخر شهرداری خمام برگزار شد ۲۱ ورزشکار از شهرستان های استان گیلان شرکت داشتند که شرکت کنندگان در دو ماده ۲۰۰ متر شنای با مانع و ۵۰ متر حمل آدمک با هم به رقابت پرداختند که در پایان  «حدیث حسن زاده»، «مهگل مروجی» ، «مبینا پارسا» و «هدی مصیب پور» از رشت حضور داشتند که به همراه سه برگزیده دیگر جهت آماده سازی به اردوی تیم منتخب استان دعوت شدند.

همچنین مسابقه انتخابی نجات غریق مردان نیز  روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در استخر شهرداری خمام و در دو ماده ۲۰۰ متر شنای با مانع و ۵۰ متر حمل آدمک زیر ۱۶سال و بالای ۱۶سال با حضور ۳۷ نفر برگزار شد که «داریوش زینعلی» تنها شرکت کننده از شهرستان رشت بود که نفر اول مسابقات شنای با مانع بالای ۱۶سال مردان شد.

  گفتنی است این دوره از مسابقات جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات منطقه شمال کشور بود که روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه در استان مازندران برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29214

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: