دهه فجر امسال ۴۴۴ پروژه اشتغالزایی و عمرانی در ماسال به بهره برداری خواهد رسید

باز باران خبر- مریم زارع درخشان: نشست خبری فرماندار شهرستان ماسال به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک برگزار شد.

مهندس گیل چالان در این نشست که با حضور تعدادی از خبرنگاران فعال شهرستان ماسال همراه بود بر لزوم جهاد تبیین تاکید کرد و با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم وگوش نظام و دولت در آگاهی بخشی و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گفت: امروزه رسانه ها بر تمام امور زندگی افراد جامعه تأثیرات بسزایی دارند. وی نقش اساسی رسانه در جنگ نرم و جهاد تبیین را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: رسانه ها در حمایت و دفاع از دستاوردهای نظام کوشا باشند. فرماندار ماسال در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و افتتاح و بهره برداری پروژه های عام المنفعه شهرستان پرداخت.

گیل چالانی افزود: در ایام الله دهه فجر امسال ۴۴۴ پروژه اشتغالزایی، عمرانی و طرح های بهسازی و ساخت مسکن محرومین با اعتبار بالغ بر ۸۳میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که حدود ۳۲۷ شغل به طور دائم ایجاد خواهد شد.وی از اجرای رژه خودرویی و اسب سواران در اولین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: تمامی برنامه های قابل اجرا با حضور مسئولین و مردم شریف شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه هر کدام از خبرنگاران و فعالین رسانه های شهرستان ماسال نیز در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهرستان ماسال مطالبی را عنوان نموده و تبادل نظر کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29210

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: