همه چیز همچنان در حال گران شدن!

باز باران خبر/امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ و در اولین روز از دهه فجر انقلاب هستیم و در حالی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب را سپری می کنیم که بسیاری از وعده های مسئولان محقق نشده و متاسفانه افزایش سرسام آور قیمت ها مردم را به ستوه در آورده و کمر آنها زیر بار گرانی ها خم و خرد شده است! 

افزایش نجومی قیمت خانه، ماشین، دلار، طلا و… طی دو سال اخیر و تورمی که ناشی از این افزایش قیمت ها و درآمدهای مردم ایجاد شده زندگی را برای آنها سخت و دشوار کرده و در انتظار معجزه و منجی هستند تا یک بار دیگر با کاهش قیمت ها رنگ خوشی و راحتی را ببینند! 

متاسفانه فاصله طبقاتی جامعه روز به روز بیشتر می شود و زندگی مدرن و به اصطلاح لاکچری و درآمدهای آنچنانی برخی ها، حال و احوال مردم را خراب کرده و آنها بر این باورند که تقسیم ثروت ملی به درستی صورت نمی گیرد و برخی ها با ترفند و رانت منابع ملی و ثروت کشور را به یغما برده و می برند؛ اختلاس ها، دزدی های کلان بانکی و … که از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد رونق گرفت در دولت روحانی نیز استمرار یافت و متاسفانه در حال حاضر نیز با وجود تلاش های دولت رئیسی برای سامان دادن به معضلات اقتصادی برخی ها همچنان مشغول چپاول ثروت ملی و حق مردم هستند! 

به راستی پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب این حق مردم رنج کشیده و شهید پرور است که در محاق قرار گیرند و شرمنده شهدا و فرزندانشان باشند؟!

آیا ملتی که جان، مال و ناموس خود را در راه انقلاب هزینه کرده اند شایسته این همه نامهری بوده و هم اکنون باید نظاره گر بی تفاوتی مسئولان باشند! آیا زمان آن نرسیده که مردم مومن و انقلابی کشورمان ثمره و لذت زندگی آزادانه خود پس از ۴۴ سال را بچشند؟!

مردمی که همه چیز خود را در خدمت به نظام و انقلاب فدا کرده و سپر بلای میهن در برابر دشمنان این آب و خاک شده اند.  امروز در حالی به پیشواز چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می رویم که زمان زیادی به آغاز سال نو نمانده و عنقریب سال ۱۴۰۲ فرا می رسد و مردمی که در این روزهای پایانی سال با مشکلات مالی و اقتصادی فراوانی دست به گریبان هستند؛ به حق انتظار دارند دولت در آستانه بهار انقلاب و سال نو همتی به خرج دهد و جلو افزایش قیمت ها را بگیرد و اجازه ندهد فرصت طلبان منافع ملی را به نفع خود مصادره کنند! 

آقایان، مسئولان، مدیران و خادمان نظام اسلامی، باور کنید با درآمدهای فعلی، اقشار مختلف جامعه اعم از کارمند ، کارگر و کاسب و گرانی های موجود هیچ کس در حال زندگی کردن نیست؛ این زجر کشیدن است! همین! 

کریم خورسندی مژدهی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: