تقدیر از شهرداری کلاچای در زمینه تفکیک زباله از مبدا

باز باران خبر – سرویس شهری: طی مراسمی در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر از دکتر رشاد شهردار کلاچای به خاطر عملکرد مناسب مجموعه شهرداری و عوامل حوزه پسماند در زمینه تفکیک زباله از مبدا تقدیر شد.

بنابر این گزارش جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که روز یکشنبه با حضور آیت ا… فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و دیگر مدعوین در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزار گردید، از عملکرد مطلوب شهرداری کلاچای در زمینه آموزش تفکیک زباله و طرح تفکیک زباله در مبدا تقدیر شد.در این جلسه فرماندار رودسر با تشکر از عملکرد موثر و سازنده مدیریت شهری کلاچای در روند انجام طرح تفکیک زباله از مبدا گفت: این موضوع نشان دهنده تعهد و مسئولیت پذیری اعضای محترم شورا، شهردار و مدیریت شهری می باشد.

محمدرضا شهاب زاده افزوده: مسئله آموزش، برنامه ریزی و طرح تفکیک زباله از مبدا بسیار مهم و پراهمیت است و عملکرد شهرداری کلاچای در این زمینه موفقیت آمیز بوده و جای تقدیر دارد. فرمانداری رودسر اضافه کرد: در سطح شهرستان، شهرداری کلاچای یکی از شهرداری های موفق در این زمینه و دیگر مقولات شهری می باشد که به موفقیت های قابل توجه و چشمگیری دست یافته است.

گفتنی است آیت ا… فلاحتی نیز ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب شهرداری کلاچای در زمینه عمران و آبادانی شهری و طرح تفکیک زباله از مبدا از مدیریت خوب و موثر دکتر مهدی رشاد به عنوان شهردار این شهر تجلیل کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29021

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: