بیش از ۳ هزار نفر از نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان دیدن کردند

باز باران خبر- مجری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان گیلان گفت: این نمایشگاه بیش از ۳ هزار نفر بازدید کننده داشت.
روهام قلیچی اظهار کرد: این نمایشگاه که طی سه روز از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه در نمایشگاه بین المللی گیلان برگزار شد، بیش از سه هزار نفر بازدید کننده داشت و این میزان بازدید یک رکورد برای چنین نمایشگاه هایی محسوب می شود.
 وی افزود: علاوه بر حضور دکتر شاه میرزایی، معاون وزیر صمت و استاندار گیلان اغلب مدیران دستگاه های اجرایی استان از نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان دیدن کردند.
قلیچی ادامه داد: نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران در سطح ملی چندی پیش در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، افزود: گیلان به عنوان اولین استان کشور بود که این رویداد بزرگ در آن رخ داد.
وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه حدود سه هزار مترمربع در اختیار غرفه داران قرار گرفت و بیش از ۱۰۰ مجموعه از فعالان این عرصه حضور موثری داشتند و خدمات خود را در حوزه کسب و کار در بخش صنعت، معدن، خدمات، تجارت و… در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
مجری اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گیلان گفت: این نمایشگاه از نظر بازدید و وسعت مکان برگزاری جزء بهترین نمایشگاه های استان بوده است.
 وی خاطر نشان کرد: بخش مهمی از اهداف این رویداد که شامل نمایش توانمندی های افراد و شرکت های مرتبط کشور و استانمان در این حوزه بود، محقق گردید.
وی با اشاره به دایر شدن میزهای مشاوره و توسعه خدمات کسب و کار و ارائه مشاوره های مرتبط با این حوزه در نمایشگاه مذکور گفت: از دیگر اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه، کمک به ارتقای فضای کسب و کار استان و دستیابی به رتبه های بالاتر استان گیلان در کشور بود که خوشبختانه تلاش های موثری در این زمینه انجام شد و این فعالیت ها بصورت مستمر پیگیری خواهد شد.
قلیچی با اشاره به اینکه قرار بود نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان در مهرماه سال جاری برگزار شود اما بنا به دلایلی در دی ماه برگزار شد، تصریح کرد: تلاش داریم تا دومین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان را مهرماه سال آینده برگزار کنیم.
وی همچنین گفت: با توجه به رویکرد دانش بنیان نمایشگاه در کنار اساتید، موسسات ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار، شرکت های مشاوره ای و واحدهای تولیدی و خدماتی، فضاهایی نیز به حضور شرکت های فناور، نوآور، صنایع خلاق، دانش بنیان و استارتاپ ها و نیز مراکز علمی و پژوهشی اختصاص یافته بود.
قلیچی با اشاره به برنامه های علمی و اجرایی نمایشگاه مذکور نیز یاد آورشد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، بیش از ۳۰ سخنرانی توسط اساتید ملی و استانی، سینما کارآفرینی و تحلیل فیلم برای دانش آموزان، دانشجویان و جوانان، ارائه تجربیات کارآفرینان موفق و غیر موفق کشور و استان، رونمایی و ارائه توضیحات در خصوص برخی سامانه های ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار از دیگر برنامه های این نمایشگاه بود که اجرایی شد.
وی در خاتمه تصریح کرد: حضور موثر و امیدبخش دانش آموزان عزیز به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در نمایشگاه در قالب غرفه های هنرستانهای منتخب استان و ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات آنها، در کنار بازدید تعداد قابل توجهی از دانش آموزان از سراسر استان از نمایشگاه و آشنایی آنان با محیط و ظرفیت های حوزه خدمات کسب و کار، از مهمترین نقاط قوت این نمایشگاه بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28801

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: