برگزاری میز خدمت صنعتی رشت، ابداع سازمان بسیج بود/ بررسی مشکلات۴۰ واحد صنعتی در شهرک سفیدرود

بازباران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه نخستین میز خدمت جهادی ویژه صنعتگران سفیدرود گفت: برگزاری میز خدمت صنعتی برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی یک اقدام انقلابی و ابداع سازمان بسیج بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان: تیمور پورحیدری در میز خدمت جهادی که با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و شرکت شهرکهای صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برگزار گردید گفت: هدف از برگزاری میز خدمت جهادی، حل و فصل مستقیم مشکلات واحدهای صنعتی با حضور مدیران مربوطه در محل و دیدار چهره به چهره مدیران واحدهای صنعتی بود.

مدیرکل صمت گیلان این اقدام بسیج را ارزشمند دانست و تشریح کرد: همه مدیران مرتبط از جمله تامین اجتماعی، امور مالیاتی، بانک های عامل و سایر اداراتی که به نوعی ارتباط با مشکلات واحدهای صنعتی دارند در محل شهرک صنعتی سفیدرود جمع شدند تا به دغدغه ها و مشکلات پیش روی تولید کنندگان در کمترین زمان ممکن رسیدگی نمایند.

دکتر پور حیدری، اثربخشی میز خدمت جهادی با حضور قریب به ۴۰ واحد را مطلوب توصیف کرد و گفت: این واحدها جهت حل مسئله کمبود مواد اولیه، جبران کسری نقدینگی، برخورداری از بخشش امور مالیاتی و بیمه مراجعه کردند که از نزدیک مطالبات آنها مورد بررسی قرارگرفت و مصوبات لازم در راستای حل مشکلات و حمایت از صنعتگران و تثبیت اشتغال آنها صادر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28107

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: