هم عهدی، وفاق و همدلی نیاز جدی جامعه است

باز باران خبر: بی تفاوتی برخی مداحان به مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان حجت‌الاسلام سعید مهدوی در نشست مداحان، صدای انقلاب اسلامی و جایگاه مداحان در عرصه جهاد تبیین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مداحان پاسدار مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و در این مسیر تلاش می کنند.وی با اشاره به حوادث اخیر کشور و استان افزود: هم عهدی، وفاق و همدلی نیاز جدی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند مداحان و ستایشگران الهی، بیان کرد: مداحان دارای اعتبار اجتماعی بالایی هستند و در راستای رسالتشان وظیفه سنگینی دارند.حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه انسان مکرر در معرض آزمایش است، یاد آور شد: سربلندی و موفقیت از آزمایش های الهی با بصیرت، بینش و آگاهی حصول پیدا می کند.

وی با تاکید بر ظهور باورمندی به اعتقادات بیان داشت: ظهور باورمندی به اعتقادات و ارزش های اسلامی منجر به رشد و تعالی انسان می شود.مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مداح در سرنوشت سیاسی و اجتماعی جامعه خویش دخیل است، گفت: بی تفاوتی برخی مداحان به مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست. مهدوی با اشاره به حمله چند بُعدی دشمن به نظام اسلامی خاطرنشان کرد: منفعل بودن برخی مداحان مکتب امام حسین (ع) به هتک حرمت مقدسات و حوادث تلخ کشور مایه تاسف است.

وی با اشاره به بمباران جهانی رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: دنیای سکولار، فساد و طاغوت با نظام اسلامی مشکل دارند و می خواهد ریشه اسلام را بخشکانند. در ادامه فرمانده سپاه قدس گیلان نیز گفت: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه های اخیر شنیده می شود. سردار محمد عبدالله پور در نشست مداحان، صدای انقلاب اسلامی و جایگاه مداحان در عرصه جهاد تبیین که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان بر پا بود، اظهار کرد: فتنه اخیر جنگ جهانی ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی است که به پیروزی حق می انجامد.وی با بیان اینکه دشمن دنبال نفاق و درگیری داخلی است، افزود: طراحی دشمن این بوده است با استفاده از نقاط ضعف ها و چالش های موجود در جامعه، مردم را به جان هم بیاندازد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف و ناکامی دشمن در مقابل این نظام اضافه کرد: صدای ناکامی و شکست دشمن در فتنه های اخیر شنیده می شود.عبدالله پور ایران هراسی را یکی از حربه های دشمن برشمرد و اضافه کرد: دشمن تجزیه، نفاق و دو دستگی در ایران را باید با خود به گور ببرد.

وی با اشاره به ضعف های آموزشی در سنوات گذشته، افزود: نظام آموزشی با چالش ها و ضعف های زیادی روبرو است که مبنای آگاهی بخشی و آموزشی را تحت تاثیر قرار داده است.فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برخورداری سرمایه انسانی، پشتوانه مردمی و وجود رهبری فرزانه انقلاب، بیان کرد: دشمن از هدایت های رهبری معظم انقلاب و پشتوانه و حمایت های مردمی این انقلاب غافل شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28058

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: