اصناف و کسبه آرامش بازار را تامین می کنند/ بصیرت اصناف استان مانع همراهی با دشمن است

بازباران خبر/مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: اصناف و کسبه آرامش بازار را تامین می کنند و خوشبختانه آرامش و امنیت در فضای بازار گیلان حاکم است و بصیرت کسبه و بازاریان مانع از همراهی اصناف استان با خواسته دشمنان مبنی بر تعطیلی بازار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن بازدید میدانی از بازار رشت عنوان کرد: منطق کسب و کار و رویکرد درآمدزایی کسبه متدین و زحمتکش گیلان پذیرای هیچ بی نظمی و آشوبی در سطح بازار نیست و به شدت از این جریانات پرهیز می کند.

مدیرکل صمت استان؛ امنیت را لازمه رونق کسب و کار دانست و تاکید کرد: نباید فعالیت روزمره و تامین نیاز مردم تحت هر شرایطی متوقف و دچار رکود شود و این موضوعی است که کلیه بازاریان، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف خواستار آن هستند.

دکتر پورحیدری؛ با رد برخی تعطیلی اختیاری فضای کسب و کار بازاریان گیلان تصریح کرد: برخی از فعالیت‌های اقتصادی به ناچار برای جلوگیری از بروز صدمات ناشی از تخریب اموالشان توسط آشوبگران، از فعالیت روزمره خود بیمناک هستند که البته با ورود بسیج اصناف، نیروی انتظامی و مراجع قضایی آرامش لازم در بازار برقرار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28035

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: