اصناف رشت؛ ترور شهدای شاهچراغ را محکوم کردند / از هرگونه افزایش نرخ جلوگیری گردد/بازاریان استکبار ستیز در راه ۱۳ آبان حضور خواهند یافت

بازباران خبر/مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در نشست کمیسیون نظارت مرکز استان ، گفت: اصناف و بازاریان با حضور در مسجد صفی شهر رشت، ترور مردم بی دفاع حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمورپور حیدری در جلسه امروز کمیسیون نظارت مرکز استان ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه مردم در حرم شاهچراغ شیراز، اظهار داشت: بازاریان شهر رشت با حضور حداکثری در مسجد صفی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و سایر مقامات انجام شد، جنایت وحشیانه و ترور مردم در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و انزجار خود را از منافقین مزدور اعلام نمودند.

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان با تحسین این اقدام انقلابی کسبه خدوم رشت، بر لزوم مشارکت حداکثری بازاریان و آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید نمود و گفت: چرا بازاریان زحمتکش و متدین باید دچار خسارت و ضرر شوند و تاوان و عقده گشایی اغتشاشگران و فریب خوردگان را بدهند. قطعاً با همدلی و انسجام کسبه متدین؛ آرامش و امنیت در فضای بازار استمرار می یابد.

دکتر پورحیدری اجرای دقیق مصوبات کمیسیون نظارت را در ساماندهی مطلوب خدمات صنفی ضروری دانست و تصریح کرد: روسای اتحادیه های انتخاب شده جدید بر وظایف قانونی خود آگاهی لازم را داشته باشند و درقبال مسئولیت حقوقی خود به نحو مطلوب ایفای نقش بپردازند تا دچار چالش های صنفی نشوند.

وی مخالفت با درخواست افزایش نرخ خدمات یکی از صنوف را مطرح و عنوان کرد: در شرایط دشوار اقتصادی جهت همراهی بیشتر با مردم ، از هرگونه افزایش نرخ جلوگیری شود و تا سرحد امکان متناسب با معیشت مردم، نرخ خدمات متعادل گردد.

گفتنی است؛ بازاریان شهر رشت با حضور حداکثری در مسجد صفی در مرکز بازار شهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهی سپاه قدس و بسیج اصناف؛ جنایت وحشیانه و ترور مردم در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و انزجار خود را از منافقین مزدور اعلام نمودند و مراسمی نیز جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدای ترور و مدافعان امنیت برگزار کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27938

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: