شایسته‌ها به قهرمانی آسیا می‌روند

بازباران خبر/نایب‌رئیس زنان فدراسیون هندبال گفت: فارغ از سن بازیکنان، نفرات توانمند، مستعد و باانگیزه از طرف کادر فنی انتخاب می‌شوند تا نماینده شایسته‌ای برای اعزام به این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا باشند.

افسانه دهقانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره المپیاد استعدادهای برتر کشور، اظهار داشت: سومین دوره این المپیاد با حضور پرشور تیم‌های اعزامی از هیئت‌های استانی برگزار شد. ۲۷ تیم در بخش هندبال پسران و ۲۳ تیم در بخش دختران به میزبانی ۲ شهر اصفهان و مبارکه حضور یافتند.

براساس شاخص‌های استاندارد از سمت کمیته استعدادیابی وزارت ورزش در بین تمامی فدراسیون‌های شرکت کننده، هندبال را به عنوان دو فدراسیون برتر معرفی معرفی کرد.وی یادآور شد: در رده سنی بزرگسالان بانوان در حال آماده شدن برای اعزام به نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزانی اینچئون کره‌جنوبی هستند. ملی‌پوشان ۲ مرحله اردو را پشت‌سر گذاشتند و اردوی سوم از چهارم آبان تا دوازدهم در بافق با دعوت از ۲۲ بازیکن آغاز می‌شود.

نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال عنوان کرد: غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی و مریم السادات فخری مربی و محبوبه دهقان به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال زنان را در این اردو همراهی می‌کنند. همچنین اردوی پایانی متصل به اعزام در تهران از سوم تا سیزدهم آذر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سطح رقابت در مسابقات قهرمانی آسیا بالاست. هر چند ما برای انتخاب ترکیب تیم ملی هندبال زنان در هر سه رده سنی که تجربه مسابقات جهانی و آسیایی را داشتند به این اردوها دعوت کردیم.

در اردوی اول ۳۰ بازیکن، اردوی دوم ۲۴ هندبالیست و اردوی سوم ۲۲ بازیکن را دعوت کردیم. دهقانی یادآور شد: دعوت و انتخاب بازیکنان در هر اردو نشان می‌دهد که به دنبال شایسته سالاری هستیم. فارغ از سن بازیکنان، نفرات توانمند، مستعد و باانگیزه از طرف کادر فنی انتخاب می‌شود تا نماینده شایسته‌ای برای اعزام به این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: در تیر ماه سال آینده به مسابقات رده‌های جوانان و نوجوانان آسیا اعزام داریم. اکنون لیگ برتر به خاطر مسابقات قهرمانی آسیا رده بزرگسالان به تعویق افتاده است و بلافاصله پس از بازگشت بازیکنان به ایران، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم. همزمان اردوهای تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان و انتخاب کادر فنی نیز انجام خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27859

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: