باحضور نماینده عالی رتبه دولت در استان گیلان ۲۷ پروژه سلامت محور افتتاح شد

بازباران خبر/ آیین افتتاح ۲۷پروژه سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی گیلان در هفته دولت با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و استاندار گیلان و فرماندار گیلان و ریس علوم پزشکی گیلان و دیگر مسئولین افتتاح شد.

لازم به ذکر است متراژ کل پروژه ها ۲۲۰۰۰مترمربع و به ارزش ریالی ۷۵۰میلیارد تومان با فرصت شغلی ۲۵۴نفروباتعداد ۱۳۹تخت بیمارستانی و درمانگاهی با ۱۲ پروژه عمرانی در سطح شهر رشت و ۱۵پروژه عمرانی در سایر شهرستانی استان افتتاح شد.گفتنی است فاز دوم بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال ۱۷شهریور و همچنین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت و همچنین در شهرهای لنگرود و آستانه بصورت آنلاین افتتاح شد.

دکتر سالاری گفت استان گیلان سالمندترین استان کشور است.

وی در ادامه از وزیر محترم درخواست بازدید از بیمارستان فرسوده شهر رشت بخصوص بیمارستان پورسینا را داشت. سالاری افزود دو رودخانه که باید برای زیبایی شهر استفاده می شد الان به یک معضل در استان تبدیل شده است.

عباسی استاندار گیلان گفت : در سالیان گذشته به داشته ها توجه نمی شد و ما پزشک هندی داشتیم.وی افزود مدیریت جهادی در اخلاق اسلامی ریشه پیدا می کند.جمله «ما می توانیم» به عنوان نقشه راه آینده است باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده شود.

دکتر عباسی گفت،علوم پزشکی گیلان در کشور رتبه های آخر استانی را دارد.

وی افزود به برنامه راهبردی گیلان باید سرعت بخشید. دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت، استان گیلان جزوه استانهای است که کمتر شهروند ایرانی از آن خاطرات خوش نداشته باشد.

وی افزود این استان به مردم شادی می دهد و باید با نگاه ملی به آن پرداخت.وزیرعلوم و تحقیقات و فناوری گفت باید برای جوانان تحصیل کرده بیکار فکری شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27022

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: