مدیریت جهادی یعنی این

یادداشت / علی جوادی

امسال در شرایطی هفته دولت را سپری می کنیم که دولت سیزدهم وارد دومین سال فعالیتش قرار دارد و باید عملکردش از سوی مردم منصفانه مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد. همچنین قریب یک سال و اندی است که دکتر عباسی نیز به عنوان استاندار بر صندلی ریاست و ولایت استان گیلان تکیه زده و در این مدت استان گیلان فراز و فرود ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی بسیاری را پشت سر گذاشته است.

از کم آبی و خشکسالی استان گرفته تا گرانی و قائله زباله و پسماند سراوان و… عباسی به عنوان استاندار گیلان توانست با وجود همه مشکلات و معضلات موجود با تکیه بر تجربه و مدیریت جهادی نمره قابل قبولی را نزد ولی نعمتانش یعنی مردم گیلان کسب نماید.

اگرچه شخصا بر این باورم که استاندار گیلان در انتخاب و انتصاب مدیران توانمند، متدین و قوی و همراه چندان موفق نبوده اما بار ضعف و ناتوانی مدیران همراهش را شخصا با حضور در میدان هایی چون اقتصاد و صنعت، پسماند سراوان و در بحث کم آبی در مزارع و شالیزارها و… به دوش کشید و این مدیریت خودش بود که در موضوع کم آبی امروز همه کشاورزان و شالیکاران رضایت دارند و قضیه سراوان و دفن و امحای زباله و دنبال کردن احداث زباله سوز در رشت روند موفق و مثبتی داشت.

عباسی مرد میدان بود؛ عباسی مرد میدان هست و از مشکلات نهراسید و وا نداد و درکشاکش بحران ها کار را رها نکرد، ایستاد و مقاومت کرد و سرانجام با همه سختی ها، مشکلات و کارشکنی هایی که دشمنان و دوستان جاهل و نادان و گاه آگاهانی چون نمایندگان براش ایجاد کرده بودند، توانست پیروز میدان باشد. به هرحال امیدوارم این توفیق در کارها از سوی فرد اول دولت در استان برای گیلان همیشه بهار و مردمان ولایتمدارش آسایش و آرامش و سربلندی به ارمغان بیاورد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26939

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: