کاهش تولید زباله و مشارکت مردم در طرح تفکیک از مبدا بسیار مهم است

بازباران خبر/به منظور ساماندهی پسماند شهرستان، شهرداری کلاچای میزبان شهرداران شهرستان رودسر و بخشدار کلاچای بود.

شهردار کلاچای در جمع اعضای شرکت تعاونی پسماند بازیافت شهرستان رودسر که شهرداران شهرستان رودسر نیز در این جلسه حضور داشتند با اشاره به نگرانی های استاندار گیلان در زمینه پسماند و به دنبال آن تاکید فرماندار شهرستان رودسر برای مدیریت در این عرصه گفت : تلاش خواهیم کرد با راه اندازی شرکت پسماند، بازیافت این مهم را به سرانجامی مطلوب سوق دهیم.

دکتر مهدی رشاد با قدردانی از نگاه عالمانه و مدبرانه استاندار گیلان و فرماندار که در زمینه پسماند با جدیت هرچه تمامتر ورود کرده اند، افزود: تمام هم و غم خود را به کار خواهیم بست تا نگرانی مسئولین که طبعا رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت بر طرف سازیم و خوشبختانه اراده خوبی نیز در جلسه ای که امروز در شهرداری کلاچای برگزار شد، حاصل گردید.

شهردار کلاچای با تاکید بر این مطلب که تشکیل شرکت تعاونی پسماند بازیافت باید از ضمانت اجرایی و لازم الاجرا بودن برخوردار باشد مهم ترین مبحث آن را در حوزه حقوقی دانست.

به گفته وی اگر بتوانیم با تاسیس این شرکت که زیرساخت آن تا حدود زیادی آماده شده به طور قطع خروجی خوبی در حوزه مدیریت پسماند شاهد خواهیم بود اما تاکید همه ما در شرایط کنونی کاهش تولید زباله و مشارکت مردم در حوزه طرح تفکیک زباله از مبدا است. گفتنی است در این جلسه که بخشدار کلاچای، شهرداران چابکسر، رحیم آباد و واجارگاه ،نماینده شهرداری رودسر ، خانم قنبرزاده عضوشورای شهر رودسر و همچنین مدیرعامل شرکت نیز حضور داشتند

در پایان ایرادات و نکاتی از سوی اعضا به اساسنامه وارد شد که در جلسه بعد رفع و در دستور کار جلسه بعد قرارخواهد گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26459

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: