واکنش بجا و دستور قاطع استاندار گیلان جهت رفع موانع تنها تولیدکننده فعال حوله در استان

باز باران خبر – استاندار گیلان به گلایه های مدیرعامل شرکت پیشروتاب واکنش نشان داد و از مدیرکل صمت استان خواست هرچه سریع تر موضوع بررسی و موانع پیش روی این واحد تولیدی مرتفع گردد.

بنابر این گزارش پس از اینکه رییس هیات مدیره و مدیرعامل صنایع ریسندگی و بافندگی پیشروتاب در مصاحبه ای از شرایط نامناسب تولید در استان گله کرد و از فرش قرمزی که مسئولان دولتی استان قم برای جذب وی پهن کرده بودند خبر داد، دکتر عباسی استاندار گیلان از مدیرکل صمت خواست تا موضوع را تحت بررسی دقیق قرار دهد.

تیمور پورحیدری نیز ظهر دیروز چهارشنبه دوازدهم مرداد ماه با دعوت از مهندس کاظم مادرشاهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت جهت حضور در کارگروه رفع موانع تولید استان با استماع مشکلات مالیاتی و بانکی بزرگترین و مدرن ترین کارخانه حوله بافی کشور و تنها حوله بافی گیلان از زبان مدیرعامل آن، قول داد هرچه سریعتر با دعوت از روسای سازمان های مربوطه در حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جهت رفع آن مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

پورحیدری در این نشست اظهار داشت: نگاه دولت مردمی به تولید نگاهی حامیانه و واقع گرا و جدی است و شخص استاندار در راس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با دستگاه هایی که از اجرای مصوبات استنکاف کنند برخورد قاطع می‌کند. وی “تولید” و “اشتغال” را دو موضوع مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و حمایت از واحدهای تولیدی را وظیفه همگان برشمرد و افزود: وضعیت تعامل و همراهی مدیران فعلی مرتبط با بخش تولید استان با گذشته کاملا متفاوت شده و رویکرد و عزم مشترکی برای تسهیل گری و رفع موانع در استان حکمفرما گردیده است.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی پیشروتاب مشکلات فعلی را ناشی از بی توجهی مدیران قبلی به موضوعات درگیر این کارخانه عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: انشالله فصل جدیدی برای صنایع گیلان باز شده و نگاه مثبت و حامی تولید استاندار مردمی گیلان منجر به فعال و پویا شدن صنعت و تولید و اشتغال در استان شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26446

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: