برگزاری همایش تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راه و شهرسازی گیلان

بازباران خبر – مجید مصطفوی: اولین همایش تجلیل از ۳۳۲خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ادارات زیرمجموعه راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

بنابر این گزارش صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه و به همت اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و امورایثارگران راه و شهرسازی شهرستان رشت اولین همایش تجلیل از ۳۳۲خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ادارات زیرمجموعه راه و شهرسازی استان در سالن الغدیر اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

دکترمردانیان مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در این مراسم گفت: با یادی از اولین استاندار شهید کشور؛ همه باید مثل شهید علی انصاری خادم مردم باشیم.

وی افزود: اینکه چقدر توانسته ایم از شهید انصاری الگو برداری کنیم؛ چقدر توانستیم خصلت‌های شهیدان را پیاده سازی کنیم و… متاسفانه باید گفت هیچ! وی اضافه کرد: درد جانبازی که در انتهای این سالن با شکوه بیان شد، درد ما هم است که باید رسیدگی شود. رضایت مردم، رضایت خداست.

مردانیان اضافه کرد: در زمانی که فشار اقتصادی، دستمزد پایین به مردم فشار می آورد بیشتر باید به آنها کمک کرده و رضایت آنها را جلب کرد.گفتنی است در خاتمه این همایش از خانوادهای شهیدان و ایثارگران این سازمان تجلیل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26422

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: