بازدید از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان

بازباران خبر/حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان بازدید نمودند.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال قبل اراضی جنگلی ۵۰۰ هکتاری توسط منابع طبیعی طی قراردادی به شهرداری رشت جهت ایجاد فضای سبز عمومی اختصاص یافت گفت: باکمال تاسف در طی این ده سال اقدامی توسط شهرداری جهت آماده سازی این منطقه جنگلی برای شهروندان صورت نگرفت.

وی با اشاره به بازدید میدانی ریاست کل دادگستری استان و پیگیری های دستگاه قضایی تصریح کرد: اخیرا طرح های خوبی برای بهره برداری از این مکان ارائه شده و عملیات آماده سازی آن در حال انجام است.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه زیر سازی و راه سازی این منطقه طی یک ماه آینده با نظارت دستگاه قضایی به اتمام می رسد اظهار داشت: فاز اول این پارک جنگلی که مشتمل بر باغ پرندگان، پارک گیاه شناسی، زمین ورزشی و مراکز تفریحی و اقامتی است تا پایان سال ۱۴۰۱ جهت استفاده شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26345

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: