برگزاری رویداد آموزشی تفریحی ” آشنایی کودکان با میراث طبیعی و فرهنگی جنگلهای هیرکانی” در موزه میراث روستایی گیلان

بازباران خبر- سکینه حسابی : به همت فرهنگسرای گردشگری و به مناسبت سومین سال ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی، رویداد آموزشی تفریحی ” آشنایی کودکان با میراث طبیعی و فرهنگی جنگلهای هیرکانی” در محل موزه میراث روستایی گیلان برگزار شد.

دکتر جواد هادی زاده مدیرعامل فرهنگسرای گرشگری، هدف از برگزاری این رویداد را تلاش جهت پاسداشت ثبت جهانی جنگلهای هیرکانی دانست و افزود تلاش ما جلب توجه و ادراک کودکان به میراث فرهنگی و طبیعی این جنگلها و آمادگی شان برای حفاظت از آن در نسل بعد بوده است.

هادی زاده اشاره داشت، در این رویداد که با حضور یکصد تن از کودکان ۴ تا ۱۱ سال برگزار شد، کودکان با مفاهیم و درکی کودکانه از میراث طبیعی و فرهنگی جنگلهای هیرکانی و اهمیت حفاظت از محیط زیست و گونه های جانوری و گیاهی آن با روایتی شنیدنی و انجام بازی های حرکتی، نقاشی خلاق، ساخت کادستی با عناصر طبیعت، نمایش عروسکی و … با حضور مربیان و تسهیلگران کودک فرهنگسرای گردشگری، آشنا شدند که بسیار مورد استقبال و رضایت و توجه حاضرین و کودکان قرار گرفت.

شایان ذکر است، اداره گردشگری کودک فرهنگسرای گردشگری در تلاش است با مورد توجه قرار دادن کودکان در برنامه های آموزشی و تسهیلگری خود، گامی اثرگذار در توسعه برنامه های گردشگری ویژه کودکان برداشته و برنامه های تفریحی و آموزشی متنوعی در تابستان سال جاری در این مرکز در حال اجراست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26127

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: