شکست رفع حصر اقتصادی با رویکرد ایثار در خدمت رسانی امکانپذیر است

بازباران خبر/مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در جمع ایثارگران شاغل در اداره کل صمت گفت: هر شخصی که در حوزه ایثارگران ورود می کند باید خود را کاملاً در خدمت ایثارگران بداند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛حسن ممتحن، طی سفر به گیلان در نشستی با جمع کثیری از شاغلین ایثارگر در صمت گیلان اظهار داشت: با توجه نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیشقراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت بوده و هست.

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود.وی در ادامه اظهار داشت؛ در ۸ماهه گذشته با همه مدیران زیرمجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است که بیش از ۱۳۰۰ ملاقات مردمی برای رسیدگی مسائل ایثارگران داشتیم تا بعنوان مأمن و ملجأ ایثارگران به امورات این عزیزان بپردازیم.

مشاور وزیر صمت؛خدمت رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امورات محوله را راهگشا دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل خواهد شد و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه های حصر اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان، خدمت رسانی، شیرین می شود.

وی تاکید کرد: باید حواسمان بعنوان خانواده ایثارگر به خودمان باشد چون توقعات و رویکرد مردم نسبت به ما متفاوت و متعالی است.مدیرکل صمت گیلان نیز در ادامه این نشست؛حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران در استان گیلان را مایه خیر و برکت در حوزه توانمندسازی ایثارگران استان دانست و گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.تیمور پور حیدری اظهار داشت: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است و شخصاً تعلق خاطر خاصی به این عزیزان دارم و معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

گفتنی است، در پایان با اهداء لوح و پاداش توسط مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از ۵۴ ایثارگر این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25667

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: