دولت ؛ بازنشستگان را به کف خیابان ها نکشاند

بازباران خبر/ نصراله دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران هشدار داد؛چنانچه دولت مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را تایید نکند؛ آنان به کف خیابان خواهند آمد!

به گزارش ” ایلنا” این فعال کارگری در جمع اعضای شورای مدیران رفاهی استان گفت: از دست کانون‌ها کاری برنمی آید و بازنشستگان تامین اجتماعی خشمگین هستند؛ ما هیچ پاسخی به این عزیزان نداریم!

دریابیگی موضع گیری‌های برخی دولتمردان و مجلسی را در برابر افزایش حقوق بازنشستگان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: با شعار حمایت از کارگران و بازنشستگان به مجلس می‌روند و در کابینه سمت می‌گیرند و بعد در کانون‌های ثروت و قدرت به مخالف و منتقد مزد کارگر و بازنشسته تبدیل می‌شوند!

دریابیگی بحث افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بسان لشکری و کشوری را فاجعه خواند و گفت: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کامل اجرایی نشده در حالی که بازنشستگان کشوری و لشکری دو سه پله از هم قطاران خود در تامین اجتماعی جلوتر هستند‌.

وی تصریح کرد: ماخذ تعیین دستمزد کارگران و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است و هیچ کس حق ندارد منابع قانونی را زیر سئوال ببرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24537

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: