فعالان اقتصادی سرمایه های انسانی و نخبگان جامعه در مسیر تولید و اشتغال هستند

باز باران خبر/ رئیس سازمان صمت گیلان در نشست فعالان اقتصادی گیلان که با حضور دکتر فاطمی وزیر صمت برگزار شد، اظهار داشت: فعالان اقتصادی، سرمایه های انسانی و نخبگان جامعه محسوب می شوند و گیلان را در مسیر توسعه شتابان به سمت تولید و اشتغال سوق می دهند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ فرهاددلق پوش با بیان اینکه استان گیلان از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در زمینه تولید و اشتغال دارد افزود: بهره مندی از حمل ونقل ترکیبی دریایی، ریلی، زمینی و هوایی موقعیتی ویژه برای رونق اقتصاد و تجارت و توسعه پایدار گیلان فراهم آورده است.

رئیس سازمان صمت گیلان یاد آور شد: ظرفیت های موجود در گیلان خاصه ارتباطات بندری و قرارگرفتن در حاشیه خزر و استقرار منطقه آزاد انزلی در مجاورت کشورهای حاشیه دریای خزر به مثابه دروازه ای گشوده به سوی بازارهای آسیای میانه و اروپا و فرصتی برای رونق اقتصادی و توسعه پایدار این استان است.

رئیس سازمان صمت معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه برخی مشکلات صنعت خود تحمیلی است اظهار داشت: امیدواریم با حضور دکتر فاطمی وزیر صمت به گیلان و بازدیدهایی که از برخی صنایع گیلان به عمل آوردند، شاهد تغییراتی در بحث بازرسی، قیمت گذاری ، و احدهای تولیدی استان باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22607

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: