دستگاه‌های نظارتی بر نحوه برداشت مصالح در گیلان نظارت کنند

باز باران خبر/ دلخوش اباتری مشکلات پروژه‌های عمرانی گیلان در تامین مصالح را مورد اشاره قرار داد و گفت: دستگاه‌های نظارتی گیلان باید بر نحوه برداشت مصالح نظارت و با افرادی که از قانون تخطی می‌کنند برخورد کند.

«سید کاظم دلخوش اباتری» تامین مصالح برای اجرای پروژه‌های عمرانی سطح استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مصوبات قانونی برای رفع مشکلات این بخش وجود دارد اما به یک همدلی و همکاری همه بخش‌های استان نیاز است.
 
نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: مجموعه راه و شهرسازی برای رفع مشکلاتی که در حوزه تامین مصالح پروژه‌های عمرانی وجود دارد باید از استاندار گیلان در شورای معادن استان درخواست کنند از طرفی در شورای عالی معادن استان دو نفر از نمایندگان گیلان هم به عنوان ناظر حضور دارند.
 
دلخوش اباتری ابراز داشت: اعتقاد دارم برای کل استان گیلان باید فکر اساسی شود زیرا در غیر اینصورت هرگونه کم‌کاری و کوتاهی در اختصاص معادن برای تامین مصالح پروژه‌های عمرانی به صرف اینکه بگوییم رودخانه‌ها نادرست در حال برداشت هستند، درست نیست بلکه باید دستگاه‌های نظارتی و شورای عالی معادن به این کار نظارت کند.
 
وی نظارت بر میزان برداشت و مکان برداشت از رودخانه‌های استان گیلان و مواردی نظیر این توسط دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از انجام هرگونه تخلف را لازم و ضروری دانست و افزود: اگر پیمانکاری در برداشت از قانون تخطی و تخلف کرد باید با او برخورد شود اما اینکه کلا کار را تعطیل کنیم این هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.
 
نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس افزود: اخیرا در شهرستان صومعه‌سرا دادستان و رئیس دادگستری با یک دید مثبت در حال همکاری و کمک هستند و امیدواریم مشکلات تامین مصالح پروژه‌های عمرانی خاصه در این شهرستان نیز در جلسات فرمانداری و البته نشست‌های شورای معادن حل و فصل شود.
 
دلخوش اباتری با بیان اینکه باید با تعامل، گفت‌وگو و رایزنی مشکلات و موانع سد راه پروژه‌های عمرانی استان گیلان برطرف شود خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس در حوزه پروژه‌های عمرانی پیگیری‌های زیادی را انجام داده‌ام و در جهت رضایتمندی و رفاه مردم مشکلات این بخش را همچنان پیگیر هستم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21478

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: