اقلام جدید در سامانه جامع تجارت الزامی است

باز باران خبر/ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان گفت: ثبت اقلام جدید در سامانه جامع تجارت الزامی است.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت گیلان محمد فیض از الزام ثبت اقلام مشمول جدید در سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: کالاهای پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، سیمان، لوازم خانگی، پوشک بچه، شیر خشک صنعتی و مقاطع فولادی از زنجیره تولید تا عرضه ملزم به ثبت محصولات در سامانه جامع تجارت هستند.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان هدف از این اقدام را کنترل و نظارت مطلوب بر این محصولات در بازار دانست و تاکید کرد: کلیه شرکتهای تولید کننده، شرکت های پخش و تعاونی های مصرف مشمول ثبت اقلام اعلام شده می باشند.
وی عدم ثبت اطلاعات اقلام مشمول جدید را جزء موارد تخلف برشمرد و تصریح کرد: محصولات مشمول قانون فوق الذکر در صورت عدم ثبت اطلاعات کالا در سامانه مذکور علاوه بر عدم امکان عرضه به عنوان متخلف عرضه خارج از شبکه و احتکار در چارچوب قانون نظام صنفی و مبارزه مبارزه با کالا با آنها برخورد خواهد شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان با اشاره به لزوم همکاری بیشتر مشمولان اقلام جدید اظهار داشت: تاکنون تعامل مناسبی را از جانب واحدهای تولیدکننده و شرکت‌های توزیع شاهد بوده ایم و امیدواریم برای برقراری تعادل بازار این تعامل افزایش یابد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21276

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: