استفاده ۲۸۶ کارفرمای بدهکار تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه یک رشت از بخشودگی جرائم بیمه ای

باز باران خبر/ در گزارشی از سوی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت، اجرای بخشودگی جرائم بیمه ای و پرونده الکترونیک تشریح گردید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی گیلان؛ کوروش اشرفی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اعلام این خبر افزود: کارفرمایان حوزه عمل این شعبه تا پایان سال ۱۳۹۹ دارای بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان دیون معوق به سازمان میباشند که ۲۷/۶ درصد از مجموع مطالبات در سطح استان را شامل میگردد. 

وی با بیان اینکه در مهلت قانونی بخشودگی جرائم بیمه ای از سوی کارفرمایان کارگاههای مربوط به این شعبه تعداد ۲۸۶ درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری  سازمان ثبت گردید اظهار داشت: این درخواستها توسط همکاران رسیدگی و تعیین تکلیف گردیده و متقاضیان از شرایط بخشودگی جرائم بهره مند شدند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با تاکید بر اینکه بخش عمده استفاده از این فرصت در قالب اقساط تا ۳۶ ماه انجام پذیرفته است در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز اجرای طرح پرونده های الکترونیک کارگاهی در آینده نزدیک اشاره نموده و خاطر نشان ساخت عملیاتی گردیدن این گام بعنوان سومین فاز از اجرای پرونده الکترونیک پس از پرونده های بیمه شدگان و مستمری بگیران، در تسریع و تسهیل فرایندها و افزایش دقت موثر خواهد بود. 

شایان ذکر است اجرای پرونده الکترونیک مستمری بگیران شعبه یک رشت با بالاترین جامعه هدف مشتمل بر ۲۳۰۰۰ جلد و اسکن افزون بر ۴۵۰ هزار برگه در اواسط مردادماه سالجاری به اتمام رسیده است. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21042

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: