دولت جدید به شایسته سالاری توجه کند

باز باران خبر/ سخنگوی کمیسیون حقوقی‌ و قضایی مجلس از دولت منتخب خواست تا ضمن توجه به موضوع شایسته سالاری به دنبال افراد توانمند باشد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد: مردم مشارکت بسیار خوبی داشتند، این موضوع نشان داد هر زمان که دشمنان این کشور به مردم ما توهین کنند و موضوعی را از آنها درخواست کنند با بی توجهی روبه رو می شوند، این مردم با مشارکت پرشور خود ثابت کردند صرفا آن چند نفری نیستند که با حرکت های اجتماعی مخالفند.

وی افزود: اگر اشکالاتی هم در داخل کشور باشد مردم مسائل کلی و مهم کشور را به مسائل جزئی نمی فروشند، حضور مردم بسیار خوب بود ولی وظیفه دولت جدید هم سنگین شده است، اول اینکه دنبال سهم خواهان نرود چرا که عده ای اکنون دنبال سهم خواهی هستند و این خطرناک است، صرفا باید با شایسته سالاری به دنبال افراد توانمند باشد و از تجریه و توان افراد در حوزه های مختلف استفاده کند و دولتی قوی تشکیل شود.

نماینده مردم صومعه سرا بیان کرد: اگر دولتی قوی و با مدیریت قوی تشکیل نشود ما در این شرایط شاهد نتیجه مطلوب نخواهیم بود، باید توجه کنیم که مردم به آقای رییسی اعتماد کردند و به آقای رییسی رای دادند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20449

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: