مردم در شب یلدا از دورهمی پرهیز کنند

باز باران خبر/ نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای پرهیز از ترددهای غیر ضروری جهت قطع زنجیره شیوع کرونا گفت که از مردم می خواهم در شب یلدا در خانه های خود بمانند و از شب نشینی پرهیز کنند چون ممکن است این هم نشینی باعث ابتلای آنها به کرونا شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ محمدرضا احمدی، ضمن قدردانی از مردم برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی گفت: در طول چند روز گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم آمار مبتلایان به کرونا کاهش پیدا کرد. این نشان می دهد که اگر مردم رعایت کنند می توان زنجیره شیوع کرونا را قطع کرد.

وی افزود: با استفاده از این تجربه از مردم می خواهم که حتی الامکان از خانه خارج نشوند تا بتوان زنجیره شیوع کرونا را قطع کرد. اگر هم مجبور به بیرون رفتن هستند حتما از ماسک استفاده کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. با ادامه این روند و بعد از فصل زمستان می توان این امید را داشت که ان شاءالله آمار مبتلایان به کرونا بسیار کمتر شود. از مردم می خواهم که پروتکل ها را رعایت کنند تا خدای نکرده کسی مبتلا نشده و یا فوت کند.

این نماینده مجلس با اشاره به نزدیکی شب یلدا گفت: مردم به جای شب نشینی های خانوادگی در شب یلدا در خانه خود بمانند تا بتوان کرونا را کنترل کرد. ممکن است چند ساعت مهمانی رفتن باعث شود که کل آن جمع کرونا بگیرند و خدای نکرده عزیزی را از دست دهند.

احمدی افزود: شب یلدا نزدیک است. از دورهمی پرهیز شود. چون چند ساعت کنار هم بودن ارزش این را ندارد که کل خانواده و آن جمع به کرونا دچار شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16990

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: