نشست آموزشی ترویجی نقش اقامتگاه های بوم گردی در پایداری مشاغل روستایی برگزار میشود

در هفته گردشگری نشست آموزشی ترویجی “نقش اقامتگاه های بوم گردی در پایداری مشاغل روستایی” به همت فرهنگسرای گردشگری و توسعه پایدار بوم اندیش برگزار میشود.
به گزارش باز باران خبر، جواد هادی زاده مدیر این مرکز اظهار داشت: این نشست با حضورمسولین و مدیران، اساتید و فعالان حوزه گردشگری و توسعه پایدار، مدیران و بهره برداران اقامتگاه های بومگردی استان و علاقه مندان به این موضوع روز سه شنبه، نهم مهرماه ساعت ۱۶ در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان واقع در سلیمانداراب رشت برگزار میشود.
از جمله سخنرانان این نشست، دکتر مطیعی لنگرودی از محققین و نویسندگان حوزه مطالعات روستایی ست که آثار مکتوب وی از کتابهای مرجع دانشگاهی قلمداد میشود.
مدیر مرکز اولین فرهنگسرای گردشگری کشور اضافه نمود، یقینا روز جهانی گردشگری فرصتی ست تا موضوعات مرتبط به گردشگری به عنوان یکی از سکوهای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت کشور نقش خود را جدی تر نمایان نماید و اقامتگاه های بومگردی میتوانند به عنوان زنجیره اتصال و پایداری مشاغل روستایی نقش اساسی دراین زمینه ارایه نمایند.
جواد هادی زاده افزود: سازمان جهانی گردشگری برای امسال شعار خود را “گردشگری و اشتغال؛ آینده ای بهتر برای همه” انتخاب نموده است که اهمیت نقش گردشگری در گسترش کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار را مورد توجه قرار داده است.
گفتنی است نشست آموزشی ترویجی “نقش اقامتگاه های بوم گردی در پایداری مشاغل روستایی” روز نهم مهرماه سال جاری ساعت ۱۶ در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان واقع در سلیمانداراب رشت برگزار میشود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4105

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: