۴۵۰۰۰ معلم در دو مرحله استخدام می‌شوند‌

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تعیین تکلیف جاماندگان و استخدام آن‌ها در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ۴۵ هزار معلم امسال و سال آینده در دو مرحله به تدریج جذب می‌شوند.

به گزارش باز باران خبر؛ محمدرضا احمدی سنگری، از حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و در همین زمینه اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف نیروی جامانده آموزش و پرورش ۴۵ هزار معلم امسال و سال آینده در دو مرحله به تدریج جذب و استخدام می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در بین این تعداد اعلام شده یکسری نیروهای جدید نیز به سیستم آموزش و پرورش وارد خواهند شد عنوان کرد: در جلسه‌ای که اخیراً در این کمیسیون برگزار شد وزیر آموزش و پرورش ضمن حضور در آن به سؤالات و پرسش‌های متعدد نمایندگان در موارد مختلف پاسخ داد.

احمدی سنگری اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و همترازی حقوق و دستمزد آنان را یکی از دغدغه‌های معلمان و نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و پرورش اعلام کرد و گفت: وزیر آموزش و پرورش برای همترازی حقوق معلمان نیز قول‌های مساعدی داد از طرفی در بحث رتبه‌بندی فرهنگیان معتقدیم اجحاف بسیار بزرگی شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11944

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: